موبایل، تبلت و گجت ها

آماده سازی فروشگاه بله برای خریدهای نوروزی

به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اپلیکیشن بله همهٔ فروشگاه های تخفیف دار را در دسته ویژه عیدانه فروشگاه بله، قرار داده است تا خرید شب عید را برای مشتریان بیش از پیش آسان کند.

14 اسفند 1402

پرفروش ترین گوشی جهان معرفی گردید

آیفون 14 پرو مکس، پرفروش ترین گوشی در نیمه اول سال بود که منعکس کننده تغییر در عادت های خرید مصرف کننده به سمت دستگاه های مدل بالا در این بازار و فاصله گرفتن از گوشی های پایین رده و میان رده است.

8 شهریور 1402

نخستین تصویر از گلکسی واچ 6 کلاسیک در دنیای واقعی، عکس

زومیت نوشت: ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 کلاسیک سامسونگ روی مچ هیونگ مین، که در تیم فوتبال تاتنهام هاتسپر بازی می نماید، رؤیت شده است.

24 تیر 1402

ال جی جوایز برتر مراسم iF Design Award 2023 را از آن خود کرد

ال جی الکترونیکس (LG) اعلام کرده که توانسته در مراسم iF Design Award 2023 جوایز بسیار زیادی را بدست بیاورد و همین نیز نشان دهنده تعهد ثابت این شرکت به طراحی استثنایی محصولات و تجربه کاربری است. این جوایز برجسته و چشمگیر نیز شامل جایزه iF Gold برای بهترین طراحی محصول...

26 فروردین 1402

دردسرهای تغییر نکردن ساعت ادامه دارد ، توصیه ها و پیشنهادها

تغییر نکردن ساعت رسمی کشور در نوروز سال جاری، هنوز جنجالی است و مسائل مردم در این رابطه ادامه دارد.

15 فروردین 1402

معرفی گلکسی S23 و S23 پلاس؛ تغییرات کوچک اما معنادار!

گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس بالاخره رسماً معرفی شدند و در این مطلب نگاه دقیقی به مشخصات و قیمت آن ها خواهیم داشت.

16 بهمن 1401

راهکارهای حفظ انگیزه برای یادگیری زبان

یادگیری یک زبان تازه کار ساده ایست اما به کوشش، پشتکار و زمان احتیاج دارد. چیزی که باعث می گردد بسیاری از زبان آموزان در وسط کار از ادامه یادگیری منصرف شده و آن را رها نمایند، از دست دادن انگیزه و ناامید شدن می باشد. شما باید از همان ابتدا یک هدف درست برای...

11 بهمن 1401

اینترنت موبایل 2 پله و اینترنت ثابت 3 پله سقوط کرد

بر اساس گزارش نو وبسایت اسپید تست جایگاه ایران در رده بندی جهانی سرعت اینترنت برای موبایل 2 پله و برای اینترنت ثابت 3 پله سقوط نموده است.

9 دی 1401

10 کوله پشتی سفری محبوب در خبرنگاران (آبان 1401)

فرقی نمی نماید که به یک پیاده روی لذت بخش از تپه هایی با شیب ملایم بروید یا یک سفر طولانی از بین کوه های یخی را آغاز کنید، آگاهی از چگونگی انتخاب یک کوله پشتی مناسب برای سفر، لذت آن را بی نهایت می نماید! اما گاهی در گیر و دار انتخاب و خرید کوله پشتی سفری...

23 آبان 1401

عکس ، این خودرو محبوب ایرانیان به هیچ عنوان به کشور وارد نمی گردد!

دیجیاتو نوشت: کیا سورنتو یکی از خودروهای محبوب بازار ایران است که نسل های مختلف آن از فروش مناسبی در کشورمان برخوردار شده اند.

13 آبان 1401

معرفی و بررسی کامل لپتاپ شیائومی نوت بوک پرو 120G

شیائومی نوت بوک پرو 120G، در تاریخ بیستم سپتامبر عرضه خواهد شد. این لپ تاپ خود را درست در وسط طیف لپ تاپ های باریک و سبک و لپ تاپ های ضخیم تر و سنگین تر مناسب برای بازی قرار می دهد. شیائومی نوت بوک پرو 120G لپ تاپی با بدنه تمام آلومینیومی، صفحه نمایش 120 هرتزی...

28 شهریور 1401

سفری هیجان انگیز به درون بدن انسان در سرزمین پروفسور بازیما

در این مقاله از معرفی دیدنی های مشهد درباره سرزمین پروفسور بازیما که یکی از مراکز تفریحی و آموزشی در شهر مشهد است سخن خواهیم گفت تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این سرزمین هیجان انگیز بدانید

17 شهریور 1401

آیفون 14 با قابلیت شارژ 30 وات به بازار می آید

به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، گزارش مذکور در حالی منتشر شده که یک برند که نام آن فاش نشده شارژرهای 30 واتی آیفون 14 را برای ارزیابی و آنالیز به رسانه های مختلف ارسال می نماید. به همین علت کارشناسان معتقدند موبایل های آینده اپل با قابلیت پشتیبانی...

10 شهریور 1401

8 نکته مهم برای موفقیت در مصاحبه شغلی

زبان بدن می تواند به صورت ناخودآگاه احساسات و شرایط روحی یک فرد را منعکس کند و این به خصوص در یک مصاحبه شغلی یا قرار آشنایی مهم است.

1 شهریور 1401

قیمت گوشی شیائومی نوت 11 پرو؛ خرید نسخه 5G منطقی است؟

خبرنگاران- قیمت گوشی شیائومی نوت 11 پرو 128 گیگابایت در بازه شلوغی قرار می گیرد. فروشند ه های موبایل نسخه های 4G و 5G این مدل را بین هفت تا 8.5 میلیون تومان می فروشند و در این رنج، الان دست کم 30 تا انتخاب جورواجور در بازار گوشی های میان رده وجود دارد. همین جمله...

13 مرداد 1401

ارزان ترین گوشی ریلمی!

ریلمی قرار است در تاریخ 20 ژوئن، گوشی هوشمند پایه خود، Realme C30 را در هند معرفی کند. این شرکت در حال کار بر روی یک گوشی سطح پایه دیگر به نام ریلمی Narzo 50i Prime نیز می باشد.

29 تیر 1401

آپدیت ماه ژوئن ویندوز ممکن است هات اسپات وای فای کامپیوتر شما را خراب کند

ویندوز به یک جانور پیچیده با عقبه ای چندین دهه ای از کدنویسی و به روزرسانی است. بنابراین، اصلا تعجب آور نیست که یک آپدیت رسمی منتشر شده از سوی مایکروسافت، باعث از کار افتادن بخشی از آن گردد و عواقب ناخواسته ای به همراه داشته باشد.

28 تیر 1401

تصمیم عجیب مایکروسافت؛ ویندوز از سال 2023 باید فقط روی SSD نصب گردد

مایکروسافت ظاهرا از شرکت های تولیدنماینده سخت افزار خواسته از سال 2023 فقط از حافظه های پرسرعت SSD برای نصب ویندوز استفاده نمایند.

26 تیر 1401

با ویژگی های نو iPadOS 16 آشنا شوید

iPadOS 16 چند شب قبل در کنار دیگر نسخه های تازه سیستم عامل های اپل معرفی گردید و مطابق معمول شباهت زیادی به iOS 16 دارد. در این مطلب به مهم ترین ویژگی های تازه این سیستم عامل می پردازیم.

25 تیر 1401

مک بوک ایر M2 در برابر مدل M1؛ تفاوت ها و شباهت ها

اپل بالاخره بعد از سال های برای مک بوک ایر از طراحی نو استفاده نموده است. اما در این میان مک بوک ایر M2 چه تفاوتی با نسل قبلی دارد؟ در این مطلب به تفاوت ها و شباهت های بین این دو لپ تاپ می پردازیم.

24 تیر 1401
تعداد: (51)