ارزان ترین گوشی ریلمی!

به گزارش وبلاگ رابا، ریلمی قرار است در تاریخ 20 ژوئن، گوشی هوشمند پایه خود، Realme C30 را در هند معرفی کند. این شرکت در حال کار بر روی یک گوشی سطح پایه دیگر به نام ریلمی Narzo 50i Prime نیز می باشد.

ارزان ترین گوشی ریلمی!

به گزارش وبلاگ رابا، این گوشی ارزان ترین گوشی ریلمی با قیمت کمتر از 100 دلار آمریکا خواهد بود. در ادامه نگاهی به مشخصات گوشی آینده ریلمی می اندازیم:

گوشی ریلمی Narzo 50i Prime از طراحی دوربین جزیره ای در پشت تشکیل شده است که شامل یک تک دوربین دایره ای، فلاش LED و نام تجاری Narzo می باشد. یک روکش بافتی با نوار های عمودی، بدنه پشتی گوشی را پوشانده است. صفحه نمایش این گوشی دارای حاشیه های بسیار کم بوده و دوربین سلفی آن از فناوری ناچ قطره ای استفاده می نماید.

در سمت راست ریلمی Narzo 50i Prime دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور و در سمت چپ آن خشاب سیم کارت مشاهده می گردد. این گوشی به زودی و پیش از سرانجام ماه ژوئن و پس از معرفی Realme C30 عرضه خواهد شد. احتمالا این محصول در تاریخ 22 ژوئن در دو رنگ مشکی و سبز ارائه می گردد. گوشی ریلمی Narzo 50i Prime دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. مشخصات کامل این گوشی ارزان قیمت هنوز به طور کامل در دسترس نیست. انتظار داریم در روز های آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر گردد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

به "ارزان ترین گوشی ریلمی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین گوشی ریلمی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید