آماده سازی فروشگاه بله برای خریدهای نوروزی

به گزارش وبلاگ رابا، به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اپلیکیشن بله همهٔ فروشگاه های تخفیف دار را در دسته ویژه عیدانه فروشگاه بله، قرار داده است تا خرید شب عید را برای مشتریان بیش از پیش آسان کند.

آماده سازی فروشگاه بله برای خریدهای نوروزی

این در حالی است که بسیاری از مردم به علت ازدحام جمعیت در مراکز خرید و بازارها، امکان خرید حضوری را ندارند و با مراجعه به این فروشگاه می توانند به سادگی و بدون فوت وقت خرید خود را انجام دهند.

نکته جالب تر این است که فروشگاه بله، همه فروشگاه های دارای تخفیف را در دسته بندی عیدانه فروشگاه قرار داده است و این مساله می تواند علاوه بر یک خرید آسان، قیمت های به صرفه ای نیز در اختیار مشتریان قرار دهد.پیغام رسان بانکی بله، شبکه اجتماعی مالی بانک ملی ایران است که هم زمان امکان گفت و گو و پرداخت را برای شما فراهم می نماید.

با بله می توانید به راحتی تماس صوتی و تصویری بگیرید و با استفاده از ویژگی شرایط، لحظه های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.اپلیکیشن بله در کنار امکاناتی که یک شبکه اجتماعی برای کاربران فراهم می نماید، می تواند یک باجه شخصی بانک نیز برای مشتریان بانک ملی باشد.

در این بین می توان به خدماتی از قبیل کارت به کارت در چت، دریافت آنی تمام پیغام های تراکنشی بانک ملی ایران و مدیریت مالی شخصی، دریافت موجودی و صورتحساب، پرداخت قبض تلفن، برق، آب و گاز، پرداخت تسهیلات مسکن، خرید شارژ و اینترنت، نیکوکاری و یاری به مؤسسات خیریه و... اشاره نمود.

منبع: گردشبان

به "آماده سازی فروشگاه بله برای خریدهای نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی فروشگاه بله برای خریدهای نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید