نخستین تصویر از گلکسی واچ 6 کلاسیک در دنیای واقعی، عکس

به گزارش وبلاگ رابا، زومیت نوشت: ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 کلاسیک سامسونگ روی مچ هیونگ مین، که در تیم فوتبال تاتنهام هاتسپر بازی می نماید، رؤیت شده است.

نخستین تصویر از گلکسی واچ 6 کلاسیک در دنیای واقعی، عکس

زمان زیادی تا بزرگ ترین رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ باقی نمانده است، مراسمی که در آن محصولاتی مثل چند گوشی تاشو نو و سری گلکسی واچ 6 معرفی خواهند شد. پیش از این اطلاعات زیادی درمورد دستگاه های نو سامسونگ منتشر شد و امروز نسخه کلاسیک گلکسی واچ 6 در دنیای واقعی رؤیت شده است. این ساعت روی مچ دست سون هیونگ مین که از قضا در تیم تاتنهام هاتسپر بازی می نماید مشاهده شد. این موضوع چندان جای تعجب ندارد زیرا سامسونگ به حفظ ارتباط با شخصیت های مشهور، به خصوص اگر اهل کره جنوبی باشند، پایبندی زیادی دارد.

تصویر گلکسی واچ 6 کلاسیک روی مچ دست سون هیونگ مین را یونهاب نیوز برای اولین بار منتشر کرد. این عکس نکات زیادی درمورد محصول یادشده ارائه نمی دهد، اما صفحه نمایش بزرگ تر ساعت، کاملاً به چشم می خورد و در شایعات قبلی نیز بارها به چنین تغییری اشاره شده بود. حاشیه های باریک اطراف نمایشگر نیز احتمالاً چرخان خواهد بود و امکان کنترل ساعت را دراختیار کاربران قرار خواهد داد.

می دانیم که گلکسی واچ 6 کلاسیک فعلاً برای خرید دسترس نیست. به هرحال تصویر فاش شده از این محصول بعضی جزئیات را درمورد آن نشان می دهد. نمایشگر ساعت مورداشاره در مقایسه با نسل قبلی خود ابعاد بزرگ تری دارد و به نظر می رسد از قاب 44 میلی متری بهره خواهد برد که حاشیه های بسیار باریکی دارد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "نخستین تصویر از گلکسی واچ 6 کلاسیک در دنیای واقعی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تصویر از گلکسی واچ 6 کلاسیک در دنیای واقعی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید