کسب و کار

هایجک 2,400,000,000,000 تومانی به الهلال و بارسا ، بمب ایتالیایی؛ گران قیمت ترین خرید تاریخ لیگ ستارگان قطر

ظاهرا مارکو وراتی به تیم العربی قطر به توافق رسیده و درصورت این انتقال ستاره ایتالیایی تبدیل به گران قیمت ترین خرید تاریخ لیگ ستارگان قطر خواهد شد.

21 شهریور 1402

پرفروش ترین گوشی جهان معرفی گردید

آیفون 14 پرو مکس، پرفروش ترین گوشی در نیمه اول سال بود که منعکس کننده تغییر در عادت های خرید مصرف کننده به سمت دستگاه های مدل بالا در این بازار و فاصله گرفتن از گوشی های پایین رده و میان رده است.

8 شهریور 1402

فروش 83 میلیارد ریالی بازارچه های نوروزی استان کرمان

ایسنا/ براساس اخبار بدست آمده، فروش 83 میلیارد ریالی بازارچه های نوروزی استان کرمان صورت پذیرفت.

23 فروردین 1402

آنالیز مزایا و معایب رشته داروسازی

بسیاری از دانشجویان برای تحصیل در ایران و خارج از کشور، رشته تحصیلی داروسازی را انتخاب می نمایند. بعلاوه یکی از محبوب ترین آگهی های استخدامی در بازار کار، آگهی استخدام داروساز است. اگرچه عایدی رشته داروسازی به عنوان یکی از مهم ترین دلایل برای تحصیل در...

14 فروردین 1402

چگونه با دفترچه جهانی year compass برای سال نو برنامه ریزی کنید؟

هرچند که زمان سال نو در کشورهای مختلف فرق دارد، اما بیشتر آدم ها در سراسر جهان، قبل از آغاز سال تازه، برنامه ریزی می نمایند، حتی اگر آن را روی کاغذ ننویسند. اگر مشغول خواندن این مقاله اید، احتمالا شما هم اهل برنامه ریزی و معین کردن اهدافتان هستید. ممکن...

27 اسفند 1401

افکار دیگران را حدس بزنید ، کارگاه شخصیت شناسی DISC در فردوس

چقدر خودتان و اطرافیانتان را می شناسید؟ باید بدانید که شناسایی رفتار دیگران عکس العمل مناسب را برایتان در پی خواهد داشت. راز و رمز رفتار مناسب در قبال دیگران را در کارگاه شخصیت شناسی پیدا کنید.

5 اسفند 1401

اینترنتی از میادین میوه و تره بار خرید کنید ، جزییات قیمت و نحوه تحویل

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از شروع به کار نسخه آزمایشی سامانه جورچین (خرید غیرحضوری از میادین میوه و تره بار) اطلاع داد.

23 بهمن 1401

ایران زیر چتر آسیاتک

محمد بابایی مدیر کسب و کار آسیاتک درباره زیرساخت های این شرکت و ارائه خدمات سازمانی و بانکی گفت که آسیاتک شبیه کوه یخی است که بیشتر افراد قله این کوه را می بینند که سرویس اینترنت ADSL است اما حجم خدمات و زیرساخت های این شرکت بسیار وسیع و متنوع است. او در...

18 بهمن 1401

بلای جدیدی که گرانی بر سر ایرانی ها آورد

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در مورد گرانی بازار لوازم خانگی گفت: 5 شرکت قیمت کالاهایشان را 10 تا 15 درصد افزایش داده اند.

29 دی 1401

10 کوله پشتی سفری محبوب در خبرنگاران (آبان 1401)

فرقی نمی نماید که به یک پیاده روی لذت بخش از تپه هایی با شیب ملایم بروید یا یک سفر طولانی از بین کوه های یخی را آغاز کنید، آگاهی از چگونگی انتخاب یک کوله پشتی مناسب برای سفر، لذت آن را بی نهایت می نماید! اما گاهی در گیر و دار انتخاب و خرید کوله پشتی سفری...

23 آبان 1401

عکس ، این خودرو محبوب ایرانیان به هیچ عنوان به کشور وارد نمی گردد!

دیجیاتو نوشت: کیا سورنتو یکی از خودروهای محبوب بازار ایران است که نسل های مختلف آن از فروش مناسبی در کشورمان برخوردار شده اند.

13 آبان 1401

جای خالی خلاقیت در صنعت مد و لباس با تقلید پر شد

عضو هیات علمی دانشگاه هنر گفت: عوامل متعددی در نبود خلاقیت و وجود آثار کپی در صنعت مد و لباس کشور وجود دارد.

7 مهر 1401

8 نکته مهم برای موفقیت در مصاحبه شغلی

زبان بدن می تواند به صورت ناخودآگاه احساسات و شرایط روحی یک فرد را منعکس کند و این به خصوص در یک مصاحبه شغلی یا قرار آشنایی مهم است.

1 شهریور 1401

آیا سفید کردن دندان ها با کیت های سفیدکننده مضر است؟

به تازگی کیت هایی در داروخانه ها به فروش می رسند که به شما یاری می نمایند در خانه و بدون مراجعه به دندان پزشک، رنگ دندان های خود را چند درجه سفیدتر کنید؛ اما آیا استفاده از این کیت ها مضر است؟

16 مرداد 1401

15 نکته که در سفر به چین باید مدنظر داشته باشید

15 نکته درباره سفر به چین هم به بهبود کیفیت مسافرتتان یاری می نماید.

13 مرداد 1401

راهکارهای قانونی برای افزایش حقوق و دستمزد

فشارهای روزافزون مالی، نبود امنیت شغلی و نگرانی از تامین هزینه های خانواده سبب می گردد تا کارگران به فکر راهی برای افزایش حقوق و دستمزدشان باشند. هرچند برای افزایش حقوق و دستمزد، هر سال باید منتظر تصویب قانون افزایش حقوق به وسیله مجلس و شورای عالی کار...

9 مرداد 1401

پیش فروش و ثبت نام پیکاپ کلوت مکث موتور اسفند 1400

مکث موتور که در حقیقت شرکت زیرمجموعه ماموت خودرو محسوب می گردد، اولین پیکاپ خود را به نام کلوت رونمایی کرد. پیکاپ کلوت دارای شاسی مستقل و سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل است تا بازار وانت های آفرودی کشور بیش ازپیش داغ گردد.

8 مرداد 1401

لایتیر حریف دنیای ژوراسیک در گیشه نشد

دنباله مستقل انیمیشن داستان اسباب بازی در هفته نخست اکران در آمریکا کمتر از انتظارها فروخت و رقابت را به فیلم علمی ـ تخیلی دنیای ژوراسیک: قلمرو واگذار کرد.

30 تیر 1401

10 فیلم برتر با فروش بیش از 1 میلیارد دلار، بر اساس راتن تومیتوز

وقتی مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست از مرز یک میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی عبور کرد، تبدیل به چهل و هشتمین فیلمی شد که به این موفقیت دست یافت، آن هم بدون اینکه نرخ تورم برای آن در نظر گرفته گردد. اگرچه اولین فیلمی که از این مرز عبور کرد، تایتانیک در سال...

18 تیر 1401

قرعه کشی خودرو حذف می گردد؟، در پیش فروش ایران خودرو شانس برنده شدن چقدر است؟

به گزارش خبرنگاران، مراسم قرعه کشی طرح فروش فوری با قیمت قطعی چهار محصول ایران خودرو در 4 اردیبهشت برگزار گردید.

14 تیر 1401
تعداد: (84)