ایران زیر چتر آسیاتک

به گزارش وبلاگ رابا، محمد بابایی مدیر کسب و کار آسیاتک درباره زیرساخت های این شرکت و ارائه خدمات سازمانی و بانکی گفت که آسیاتک شبیه کوه یخی است که بیشتر افراد قله این کوه را می بینند که سرویس اینترنت ADSL است اما حجم خدمات و زیرساخت های این شرکت بسیار وسیع و متنوع است. او در بیان خدمات سازمانی آسیا تک گفت:خدمات ارتباط بین شعب آسیا تک فقط محدود به بانک ها نیست و تمام کسب وکارهایی که به صورت زنجیره ای فعالیت می نمایند، می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

ایران زیر چتر آسیاتک

او با اشاره به محصولات و خدمات B2B و B2G گفت:یکی از اقدامات بزرگ آسیاتک این بود که وارد بازار دیتا سنتر شد. یکی از خدماتی که از سال 95 ارائه کردیم. خدمات حوزه دیتا سنتر بود وفتح بابی شد برای ورود به محصولات و خدمات B2B و B2G و تمرکز بیشتر بر روی این حوزه.

او ضمن تاکید بر تنوع محصولات سازمانی آسیاتک به خطوط پیامکی تلفری اشاره نمود و گفت:در حال حاضر روی خط 9000 که مخصوص آسیاتک است و اولین خط تلفری در کشور به شمار میرود سیستم های پیامک ماهم فعال است. تلفری به این معنی است که هزینه ارتباط با سازمان به عهده مشتری نیست و خود سازمان و دارنده خط آن را پرداخت می نماید.

منبع: فرارو

به "ایران زیر چتر آسیاتک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران زیر چتر آسیاتک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید