آیا سفید کردن دندان ها با کیت های سفیدکننده مضر است؟

به گزارش وبلاگ رابا، به تازگی کیت هایی در داروخانه ها به فروش می رسند که به شما یاری می نمایند در خانه و بدون مراجعه به دندان پزشک، رنگ دندان های خود را چند درجه سفیدتر کنید؛ اما آیا استفاده از این کیت ها مضر است؟

آیا سفید کردن دندان ها با کیت های سفیدکننده مضر است؟

با توجه به فرایند رو به رشد به اشتراک گذاری عکس در رسانه های اجتماعی، همه افراد دوست دارند تصویر زیباتری از خود به اشتراک بگذارند. شاید برای این کار از فیلتر بهره ببرید؛ اما برای بهبود تصویر خود در دنیای واقعی چه می کنید؟

یکی از فرایندهای پرطرفدار در سال 2016، سفید کردن دندان ها بود که البته همچنان ادامه دارد. برای این کار دو راه وجود دارد؛ مراجعه به دندان پزشک و استفاده از کیت های آماده سفیدنماینده دندان. بیشتر افراد روش کیت های آماده را انتخاب می نمایند که سریع تر و مقرون به صرفه تر است.

اگرچه کیت های سفیدنماینده دندان در داروخانه ها به فروش می رسند؛ اما باید بگوییم استفاده بیش ازحد از این کیت ها برای دندان ها مضر است. دندان پزشکان هشدار دادند که نباید به خاطر راحتی و کم خرج بودن این کیت ها، از آن ها زیاد استفاده گردد. مسئله اینجاست که بعضی از این کیت ها حاوی پراکسید و بی کربنات هستند که اثرات مخربی بر روی مینای دندان می گذارند. در صورت استفاده بیش ازحد از این محصولات، با گذشت زمان دندان های شما حساس و فرسوده می شوند.

بنابراین برترین کار این است که هنگام خرید کیت های سفیدنماینده به ترکیبات آن نگاه بیندازید یا نزد یک دندان پزشک بروید تا فرایند سفید کردن دندان ها را به شکل تخصصی و حرفه ای انجام دهد.

منبع: فوت و فن

به "آیا سفید کردن دندان ها با کیت های سفیدکننده مضر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا سفید کردن دندان ها با کیت های سفیدکننده مضر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید