خبرمهم برای گردشگران جام جهانی

به گزارش وبلاگ رابا، فروش بلیت های جام دنیای 2022 از 19 ژانویه شروع شده و تا به امروز 1.7 میلیون تماشاگر از سراسر دنیا آن را رزرو نموده اند و هر تماشاگر می تواند 6 بلیت یک مسابقه و 60 بلیت برای مجموع دیدارها خریداری کند

خبرمهم برای گردشگران جام جهانی

وبلاگ رابا : سایت فیفا زمان تازه بلیت فروشی جام دنیای 2022 را بیان کرد.

فدراسیون دنیا فوتبال (فیفا) زمان فروش بلیت های جام دنیای 2022 قطر را بیان کرد که طبق آن بلیت فروشی بزرگترین رویداد فوتبالی دنیا از ساعت 13 فردا (چهارشنبه) به مدت یک هفته در سایت فیفا شروع خواهد شد.

در این مرحله از بلیت فروشی سه نوع بلیت تک بازی های دو تیم، سری بلیت با مشارکت تیم های خاص و سری بلیت بازی های برنامه ریزی شده در چهار استادیوم در دسترس خواهند بود.

فروش بلیت های جام دنیای 2022 از 19 ژانویه شروع شده و تا به امروز 1.7 میلیون تماشاگر از سراسر دنیا آن را رزرو نموده اند و هر تماشاگر می تواند 6 بلیت یک مسابقه و 60 بلیت برای مجموع دیدارها خریداری کند.

لازم به ذکر است ایران از زمان مطرح شدن قطر به عنوان میزبان جام دنیای 2022، در پی مشارکت و میزبانی بخشی از این رویداد دنیای بود. این کوشش ها از سال 1398 جدی تر شد، اما با توجه به ضعف نامساعد زمین های چمن و استادیوم های جزایر جنوبی و وجود رقبای جدی همانند امارات، کویت، عمان و حتی عربستان برای مشارکت و پذیرش میزبانی بخشی از جام دنیای، کار ایران کمی دشوارتر شده است.

منبع: توریسم آنلاین

به "خبرمهم برای گردشگران جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرمهم برای گردشگران جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید