شرایط سقف بازار آهنگران تهران خطرناک است

به گزارش وبلاگ رابا، اوضاع سقف بازار آهنگران تهران بنابر رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران، خطرناک گزارش شده است. این خبر در بخش شرایط بازار آهنگران تهران و شرایط سقف بازار آهنگران تهران جای گرفت.

شرایط سقف بازار آهنگران تهران خطرناک است

خطری جدی در کمین بازاریان

افشین حبیب زاده، ضمن هشدار در خصوص شرایط بازار آهنگران در منطقه 12 گفت: در پی مراجعات هیات امنای شرق بازار در خصوص ریزش سقف بازار آهنگران بازدیدی از این محل داشتیم که متوجه شدیم، در خصوص سقف بازار آهنگران نگرانی هایی وجود دارد که می بایست هر چه سریعتر شهرداری اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهد.

وی با بیان اینکه متاسفانه بخشی از سقف در حال بازسازی به وسیله پیمانکار بوده که به علت اختلافات مالی و حقوقی نمیه کاره رها نموده، گفت: از آنجایی که اقدامات صورت گرفته در خصوص سقف ها نیمه کاره رها شده، سقف بسیار پرخطر شده و باید هرچه سریعتر در راستای ایمن سازی سقف ها فکری گردد.

حبیب زاده در ادامه با بیان اینکه در قسمتی از سقف بازار آهنگران که در اختیار پیمانکار نبوده، نیز شاهد ریزش هایی هستیم، به گونه ای که نیازمند بازسازی اساسی است و هرچه سریعتر می بایست، فکری به حال این موضوع گردد، اضافه نمود: شهرداری تهران می تواند براساس بند 55 دقانون شهرداری ها به ایمن سازی سقف بازار ورود کند و هزینه را از ذی نفعان دریافت کند.

حبیب زاده ادامه داد: سقف بازار آهنگران بسیار خطرناک است و در جلسه ای مقرر شد که کسبه در راستای ایمن سازی سقف بازار پیمانکار معین نمایند و شهرداری منطقه نیز بر ایمن سازی نظارت داشته باشد و اقداماتی عاجل برای ایمن سازی انجام گردد.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران ادامه داد: براساس صورت جلسه مقرر شد که یک هفته بعد از ماه رمضان نیز جلسه ای برگزار کنیم تا تعیین گردد، چه اقداماتی در راستای ایمن سازی سقف بازار صورت گرفته است.

منبع: ایسنا

منبع: همگردی

به "شرایط سقف بازار آهنگران تهران خطرناک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط سقف بازار آهنگران تهران خطرناک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید