هدف آمریکا برای توزیع 100 میلیون دوز واکسن کرونا تا اوایل اسفند

به گزارش وبلاگ رابا، یک مقام ارشد دولت ترامپ امیدوار است که ایالات متحده بتواند تا خاتمه فوریه 2021 میلادی (اوایل اسفند 99) بیش از 100 میلیون دوز واکسن کرونا را در بین مردم توزیع کند.

هدف آمریکا برای توزیع 100 میلیون دوز واکسن کرونا تا اوایل اسفند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ رابا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، منصف اسلائوی رئیس برنامه موسوم به Operation Warp Speed در دولت ترامپ روز چهارشنبه در جمع وبلاگ رابا گفت: ایالات متحده امیدوار است که تا سرانجام فوریه 100 میلیون واکسن را در اختیار مردم قرار دهد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ رابا بخوانید. (کلیک کنید)

وی اضافه نمود: این رقم معادل تعداد افرادی است که در بخش بهداشت و سلامت کار می نمایند و همین طور افراد سالخورده و کسانی که در شرایط سخت و خطرناک از نظر سلامتی قرار دارند.

این مقام بهداشتی دولت ترامپ گفت: امیدواریم تا سرانجام فوریه بیش از 100 میلیون دوز واکسن فراوریی شرکت های مدرنا و فایزر و بیونتک به مردم تحویل داده گردد. اگر مجوز واکسن شرکت جانسون اند جانسون نیز به زودی صادر گردد، حتی این احتمال وجود دارد که افراد بیشتری واکسینه شوند.

وی تاکید نمود: شرکت ها واکسن های کافی را فراوری نموده اند و دولت می تواند 40 میلیون دوز را در ماه دسامبر به ایالت ها تحویل دهد، 60 میلیون دوز در ماه ژانویه و 100 میلیون دوز تا سرانجام فوریه.

گوستاو پرنا از مقام های ارشد برنامه Operation Warp Speed نیز گفت: دولت میخواهد 24 ساعت پس از صدور مجوز سازمان غذا و دارو بیش از 6.4 میلیون دوز واکسن از شرکت فایزر را به آمریکا منتقل کند. در همین مدت 12.5 میلیون دوز واکسن شرکت مدرنا نیز ارسال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هدف آمریکا برای توزیع 100 میلیون دوز واکسن کرونا تا اوایل اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف آمریکا برای توزیع 100 میلیون دوز واکسن کرونا تا اوایل اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید