مطالبه گری از وظایف اصلی احزاب است

به گزارش وبلاگ رابا، رییس خانه احزاب استان زنجان بابیان اینکه مطالبه گری از وظایف اصلی احزاب است،گفت: البته این مطالبه گری به معنای تخریب و تضعیف نیست.

مطالبه گری از وظایف اصلی احزاب است

وبلاگ رابا زنجان - عباسی رییس خانه احزاب استان زنجان در نشست با وبلاگ رابا به رویکرد های اصلی خانه احزاب استان اشاره کرد و گفت: تقویت وفاق میان تشکل های سیاسی، ممانعت از شکل گیری احزاب فصلی و فاقد پشتیبانی، تقویت اخلاق سیاسی، کادرسازی و تقویت مردم سالاری دینی، تشویق مردم برای مشارکت های سیاسی حول محور منافع ملی، تلاش برای ارتقای فرهنگ حزبی و دفاع از حقوق قانونی احزاب از جمله این رویکرد ها است.

او بابیان اینکه مطالبه گری از وظایف اصلی احزاب است، می گوید: البته این مطالبه گری به معنای تخریب و تضعیف نیست بلکه در راستای کمک به مسئولان است.

عباسی بابیان اینکه بخشی از مطالبات دارای ارجحیت و اولویت هستند، گفت: به طور مثال در بحث گرانی و یکسان نبودن قیمت ها با وجود موجودی اجناس در استان، باید مسئولان به صورت اورژانسی برای حل مساله وارد عمل شوند و اجازه ندهند تا مردم به مضیقه بیفتند.

او می گوید: بخشی از مطالبات هم هست که نمی شود از دولت و دولتمردان انتظار حل سریع مسائل را داشت که باید در اینگونه مسائل به دولت فرصت داده شود.

رئیس خانه احزاب استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتصابات در دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: انتصابات حق مسلم دولت است و نباید در این خصوص سهم خواهی صورت گیرد بلکه عقیده ما این است که در این زمینه به جای دخالت باید به مسئولان کمک کرد.

او بابیان اینکه در این شرایط فعالیت حزبی با دشواری هایی موجه است، گفت: فعالیت حزبی مزیتی برای عناصر و اعضای تشکل ها ندارد.

عباسی بابیان اینکه توسعه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جدا از هم نیستند، می گوید: اگر به اقتصاد و اجتماع و عدالت توجه نشود توسعه سیاسی هم رقم نمی خورد.

رئیس خانه احزاب استان زنجان گفت: امروز مهمترین دغدغه ما وجود تبعیض در جامعه است که بیشتر از هر چیز دیگری این بی عدالتی و تبعیض است که مردم را رنج می دهد.

او در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم حرکت در جهت ولایت تأکید کرد و گفت: ولایت ستون انقلاب است و ما باید تلاش کنیم در همراهی با ولایت در راه و جهت جا نمانیم.

رئیس خانه احزاب استان زنجان از فعالیت 42 حزب و تشکل شناسنامه دار در این استان خبر داد و گفت: پنج حزب نیز در حال احذ مجوز فعالیت در استان هستند.

م

وبلاگ رابا زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مطالبه گری از وظایف اصلی احزاب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالبه گری از وظایف اصلی احزاب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید