تاریخ عرضه بازی Company of Heroes 3 تعیین شد

به گزارش وبلاگ رابا، شرکت سگا (SEGA) و استودیو رلیک اینترتینمنت (Relic Entertainment) تاریخ عرضه بازی Company of Heroes 3 را برای کامپیوتر در استیم تعیین کردند. طبق گفته آن ها، این اثر در تاریخ 26 آبان (17 نوامبر) عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه بازی Company of Heroes 3 تعیین شد

کاربرانی که برای برنامه دریافت بازخورد از سوی جامعه هواداران بازی که به وسیله رلیک اینترتینمت در نظر گرفته شده، ثبت نام می نمایند، می توانند از امروز تا 19 ژوئیه به یکی از مأموریت های بازی که اخیراً اعلام شده و عملیات آفریقای شمالی (North African Operation) نام دارد، دسترسی پیدا نمایند. بازیکنان می توانند نسخه دمو Mission Alpha را امتحان نمایند و در حالی که کوشش می نمایند بریتانیایی ها را عقب بنشانند، فرماندهی نیروهای Deutsches Afrika Korps (به اختصار DAK) را بر عهده بگیرند.

بازی Company of Heroes 3 هم هواداران و هم افراد تازه آشنا شده با این سری را با بزرگ ترین و عمیق ترین تجربه تک نفره در تاریخ این سری بازی آشنا خواهد نمود. Company of Heroes 3 چهار جناح قابل بازی و دو تجربه تک نفره منحصر به فرد را در قالب کمپین پویا ایتالیایی (Italian Dynamic Campaign) و عملیات شمال آفریقا (North African Operation) ارائه خواهد نمود.

با این حال، همان طور که گفته شد، افرادی که مشتاقانه می خواهند بازی Company of Heroes 3 را هر چه سریع تر تجربه نمایند، لازم نیست لزوماً تا نوامبر صبر نمایند. آن ها می توانند به سایت CompanyOfHeroes.com بروند و به وسیله برنامه بازخوردی که استودیو سازنده بازی برای هواداران در نظر گرفته و با نام CoH-Development شناخته می گردد، به یکی از مأموریت های بخش عملیات آفریقای شمالی دسترسی پیدا نمایند. این مأموریت آلفا از 12 تا 19 ژوئیه برای یک هفته در استیم به صورت رایگان قابل بازی خواهد بود.

در حالی که کمپین پویای ایتالیایی که قبلاً اعلام شده بود یک تجربه چند شاخه و باز را ارائه می دهد، عملیات شمال آفریقا یک تجربه تک نفره با طراحی کلاسیک تر و مبتنی بر روایت خواهد بود. انبوهی از مکانیک های مختلف و نو میدان نبرد را در شمال آفریقا تغییر داده است، جایی که تانک سواری حملات هماهنگ شده سریعی را امکان پذیر می نماید که می تواند باعث گردد شما بر دشمن غلبه کنید. واحدهای قدرتمند ایتالیایی مانند مهندسان رزمی گواستاتوری و تانک سبک L6/40 را می توان در مأموریت آلفا فراخوانی کرد. بازیکنان بعلاوه می توانند از نوآوری های کلیدی و نو در گیم پلی بازی مانند زره های جانبی، بازیابی وسیله نقلیه دشمن و یدک کشی وسایل نقلیه لذت ببرند که این ویژگی ها به شما امکان می دهد توپخانه های قدرتمند خود را مانند Flak 36 آلمانی و 17-Pounder بریتانیایی تغییر موقعیت دهید.

بعلاوه اعلام شده است که افرادی که بازی را در سایت CompanyOfHeroes.com پیش خرید نمایند، در زمان عرضه آیتم های فوق العاده ای را دریافت خواهند کرد. این بازی در 17 نوامبر در استیم عرضه خواهد شد.

تریلر سینمایی نوی باز بازی برای معرفی کمپین افریقای شمالی منتشر شده است که می توانید آن را در ادامه ببینید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ عرضه بازی Company of Heroes 3 تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه بازی Company of Heroes 3 تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید