معروف ترین مراکز خرید والنسیا و لذت خریدی اسپانیایی

به گزارش وبلاگ رابا، سواحل شرقی شبه جزیره ایبری (Iberian Peninsula) در دریای مدیترانه محل قرارگیری شهری است که هویت تاریخی و فرهنگی بسیاری دارد. این شهر اسپانیایی والنسیا نام دارد که سومین شهر بزرگ این کشور نیز است. محیط آرام و مکان های طبیعی و تاریخی بسیار والنسیا در کنار رستوران های با کیفیت، این شهر را تبدیل به یکی از مقاصد مهم گردشگرانی نموده که هوس سفر به اسپانیا را دارند. در کنار دیدنی ها و منظره ها خوب و زیبای والنسیا، خرید کردن هم یکی از لذت هایی است که معمولا گرشگران حاضر به گذشتن از آن نیستند. در ادامه همراه ما باشید تا با آشنایی و آنالیز معروف ترین مراکز خرید والنسیا، از خرید خود در بهترین مراکز خرید والنسیا لذت بیشتری ببرید. این متن راه های دسترسی به بهترین مراکز خرید والنسیا را نیز به شما نشان می دهد.

معروف ترین مراکز خرید والنسیا و لذت خریدی اسپانیایی

مرکز تجاری آرنا (Arena)

برای رسیدن به یکی از معروف ترین مراکز خرید والنسیا باید راهی خیابان Santa Genoveva Torres شوید. این خیابان در شمال شهر والنسیا واقع شده است. مرکز تجاری آرنا که در بیرون خود نیز دارای فروشگاه های متعددی است تا خرید کردن میان تنوع، بسیار لذت بخش تر گردد در کنار دومین باشگاه پر هوادار شهر والنسیای اسپانیا واقع شده است. اگر هنگام برگزاری بازی های لوانته به والنسیا رسیدید، می توانید علاوه بر لذت بردن از خرید و پاساژ گردی، تماشا یک مسابقه پر هیجان را هم تجربه کنید و همراه طرفداران پر گردد لوانته لذت بیشتری ببرید. از ویژگی های مهم این مرکز تجاری در بین بهترین مراکز خرید والنسیا خلوتی آن است که می تواند برای قدم زدن و خرید کردن لذت بخش تر باشد. برای آنکه به مرکز خرید آرنا برسید علاوه بر اینکه می توانید سوار خط اتوبوس رانی شماره هفتاد شوید می توانید در ایستگاه مترو Machado هم پیاده شوید. البته ایستگاه تراموای Levante UD نیز در نزدیکی مرکز خرید آرنا واقع شده است.

مرکز تجاری نااِوو (Nuevo Centro)

در کناره رودخانه توریا (Turia) خیابانی به نام Pio XII 2 واقع شده است که محل قرارگیری مرکز تجاری Nuevo Centro است و معنای آن همان مرکز تازه است اما برخلاف معنای نامش این مرکز یکی از قدیمی ترین مراکز خرید شهر والنسیای اسپانیا است که دارای فروشگاه های متعدد و رستوران های بزرگ است. خط یک مترو والنسیا و دو خط اتوبوس رانی شهر، به این مرکز تجاری دو طبقه می رسند که برندهای مختلف داخلی و بین المللی را در خود جای داده است. به این نکته باید توجه داشت که مراکز خرید والنسیا از لحاظ برندهای دنیای قابل مقایسه با دو شهر بارسلون و مادرید نیست چرا که این دو شهر لقب مرکز مد را یدک می کشند و کمتر شهری است در دنیا که یارای رقابت با این دو شهر را داشته باشد. برای لذت بردن از خرید خود در این مرکز خرید و در بین بهترین مراکز خرید والنسیا باید بین ساعت 10 صبح تا 10 شب به آن مراجعه کنید چرا که در غیر این صورت با در بسته روبرو خواهید شد. وجود یکی از شعب دپارتمان استور El Corte Inglés در مرکز خرید Nuevo Centro باعث معروفیت بیشتر آن گشته است.

مرکز تجاری ال سالر (El Saler)

یک مرکز خرید تجاری با رستوران و سینما و امکانات دیگر می تواند لذت خرید را خاطره انگیز تر کند. مرکز تجاری El Saler دارای همه این مشخصات بوده که مقابل مرکز خرید آرنا واقع شده است و برای رسیدن به آن می توانید از خط اتوبوس رانی شماره نود و پنج بهره ببرید. فضای داخلی زیبا و چندین تراس این مرکز خرید، آن را از بهترین مراکز خرید والنسیا متمایز نموده است.

مرکز تجاری آکوا (Aqua)

وقتی به انتهای رودخانه توریا (Turia) در نزدیکی دریا برسید می توانید در خیابان منورکا (Menorca) یکی از بهترین مراکز خرید والنسیا را ببینید. فروشگاه هایی که در آن ها رو به خیابان باز می گردد و در کنار رستوران های معروف و سالن های سینما جذابیت خاصی به مرکز خرید آکوا بخشیده است. وجود شهر علوم و هنر اسپانیا در مقابل این مرکز تجاری می تواند قدم زدن شما را لذت بخش تر کند. برای رسیدن به یکی از گران ترین خیابان های والنسیای اسپانیا می توانید سوار خط اتوبوس رانی شماره سی و پنج شوید و به مرکز خرید آکوا برسید تا علاوه بر تماشا فروشگاه های معمولی، لذت سرک کشیدن به فروشگاه های برندهای گران قیمت را نیز تجربه کنید.

مرکز تجاری بنایر (Bonaire)

اگر پول خوبی برای پاساژ گردی و خرید در جیب خود دارید، کمی از شهر والنسیا دور شوید تا به شهر کوچکی به نام Aldaia برسید. بزرگترین مرکز تجاری والنسیا با نام Bonaire منتظر شما است تا خاطره ای لذت بخش برای شما به یادگار بگذارد. برای رسیدن به Aldaia علاوه بر ماشین شخصی می توانید سوار خط اتوبوس رانی شماره صد و شصت شوید. شاید جالب باشد بدانید که تنها شعبه Primark در شهر والنسیای اسپانیا در همین مرکز تجاری وجود دارد. از دیگر جذابیت های لذت بخش Bonaire وجود یک بخش اوت لت بوده که تخفیف های مناسبی روی برندها برای همه روزهای سال دارد. علاوه بر آن یک پیست یخی جهت اسکیت بازی هم به طور دائمی در این مرکز برقرار است. در مرکز خرید Bonaire علاوه بر فروشگاه های متعدد و پارکینگ رایگان می توانید از تفریحات متعدد، رستوران، سینما لذت ببرید و خاطره ای خوش از یکی از معروف ترین مراکز خرید والنسیا در فکر خود حک کنید.

مرکز تجاری گرن توریا (Gran Turia)

با سوار شدن به خط اتوبوس رانی شماره هفتاد دو می توانید راهی حومه شهر والنسیای اسپانیا شوید و در حوالی ورودی شهری به نام Xirivella مبهوت یک مجموعه تجاری بزرگ گشت. مرکز خرید گرن توریا می تواند یک روز لذت بخش را برای دوستداران خرید فراهم کند.

مرکز تجاری ام.ان.فور (MN4)

شاید بتوان ام.ان.فور را بهترین مرکز خرید شهر والنسای اسپانیا نامید که در شهر والنسیا قرار ندارد. این مرکز تجاری در منطقه ای تجاری واقع شده است که به نام آلفافار (Alfafar) مشهور است. وجود پارکینگ رایگان بسیاری از گردشگرانی که خرید یکی از لذت های آن ها محسوب می گردد را با ماشین شخصی یا کرایه ای به آنجا می کشاند اما خط اتوبوس رانی شماره صد و هشتاد و سه شما را به ام.ان.فور می رساند. تعدد فروشگاه ها و وجود انواع لباس های گرم و البسه ورزشی در کنار شعبه ای از ایکیا تنها بخشی از جذابیت های لذت بخش این مرکز تجاری است. رستوران و سینما را نیز به امکانات آن اضافه کنید و لذت ببرید.

سخن آخر

شهری آرام در کنار مدیترانه می تواند محیطی لذت بخش برای قدم زدن و خرید کردن باشد. در والنسیای اسپانیا می توانید این لذت را به سادگی تجربه کنید اما برای هر پاساژگردی و خریدی بهتر است اطلاعات کاملی از مراکز خرید آن منطقه و شهر داشت. با داشتن مشخصات مراکز معتبر والنسیا، لذت سفر خود را صد چندان کنید.

منبع: همگردی

به "معروف ترین مراکز خرید والنسیا و لذت خریدی اسپانیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین مراکز خرید والنسیا و لذت خریدی اسپانیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید