مورایس: با تیم هایی بازی داریم که هم چنان امید به ماندن دارند

به گزارش وبلاگ رابا، سرمربی سپاهان گفت: تمام بازی های پیش روی ما با تیم هایی است که همچنان امید به ماندن در لیگ دارند، پس بازی های آسانی نداریم و ما متوجه آن هستیم.

مورایس: با تیم هایی بازی داریم که هم چنان امید به ماندن دارند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ رابا، ژوزه مورایس یک شنبه شب در نشست خبری پیش از ملاقات سپاهان ملوان، اظهار کرد: باید برای اتفاقات بازی آماده باشیم. بازی ساده ای نیست و معمولا تیم های میانه جدول بدون استرس بازی می نمایند و بازی های میان تیم های صدر و آخر سخت تر است. تیم ما برای بازی سخت دیگری آماده شده و امیدوارم طرفداران مان به استادیوم بیایند و مثل همواره ما را حمایت نمایند.

او اضافه نمود: احتمالا تیم هایی، چون فولاد که در جایگاه امن و معینی قرار گرفته اند، راحت تر بازی می نمایند. پیکان و صنعت نفت دنبال امتیاز برای سقوط نکردن هستند.

سرمربی سپاهان توضیح داد: از تیم های صدر جدول امتیاز گرفته ایم و رقابت مان میان تیم های پایین جدول است. تمام بازی های پیش روی ما با تیم هایی است که همچنان امید به ماندن در لیگ دارند، پس بازی های آسانی نداریم و ما متوجه آن هستیم. هیچ قصد و غرضی نبوده که الان با تیم های پایین بازی داریم.

او اضافه نمود: ملوان در مقایسه با صنعت نفت 7 امتیاز اختلاف دارد و کم و بیش در نقطه امنی قرار دارند، اما قطعا بازی های سختی خواهیم داشت.

مورایس درباره نتیجه بازی داربی مرکز و افزایش فشار روانی بر بازیکنان تیمش در بازی فردا، گفت: تقریبا همواره بعد از پرسپولیس و استقلال بازی داشتیم به جز چند هفته خاتمهی که خب هیچ کمکی نمی نماید، زیرا نباید به فکر نتایج دیگر تیم ها باشیم. ما همواره باید برنده باشیم و فشار روانی از نتیجه دیگر تیم ها وجود دارد.

سرمربی سپاهان درباره رقابتی شدن لیگ ایران و بازی های لیگ بیست ودوم، شرح داد: رقابتی بودن لیگ بسیار خوب است، زیرا قهرمان معین نیست. اگر کسی بخواهد قهرمان گردد، باید همه بازی ها را ببرد.

او هم چنین درباره داوری های لیگ با بیان این که نگرانی در این مورد ندارد، اضافه نمود: تمرکز من بر مسائل دیگر است. دنیا عادلانه است و کسی نباید سود یا ضرر ببرد. ما باید با قوانین برابر بازی کنیم و چیزی برای نگرانی در هفته های خاتمهی وجود ندارد. البته این قوانین باید برای همه باشد نه این که نسبت به تیم های قوی و ضعیف متفاوت گردد. ملوان بازی قبل با تراکتور تا دقایق آخر برنده بود، اما یک پنالتی گرفته شد! آیا پنالتی بود؟ نمی دانم.

مورایس درباره شرایط بازیکنانش، شرح داد: الویس کامسوبا زیر نظر پزشک است. بقیه بازیکنان، خداراشکر!

سرمربی سپاهان در خاتمه با اشاره به حضور 70 هزار نفری طرفداران در بازی خانگی قبلی تیمش، خاطر نشان کرد: به عنوان یک تیم همه بازیکنان، کادر و طرفداران متحد هستیم و یک قلب هستیم. با همبستگی قوی تر خواهیم شد. این همبستگی کاری را ساده نمی نماید، اما باید یک انرژی مثبت تیم را برای انجام وظیفه اش کمک می نماید.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مورایس: با تیم هایی بازی داریم که هم چنان امید به ماندن دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورایس: با تیم هایی بازی داریم که هم چنان امید به ماندن دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید