عمو فیتیله ای ها به یاری شهرداری آمدند ، بازگشت دوباره پویش سه شنبه های بدون خودرو

به گزارش وبلاگ رابا، معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک از برگزاری پویش سه شنبه های بدون خودرو در بلوار کشاورز اطلاع داد و گفت: قرار است که هر هفته در روزهای سه شنبه یک هنرمند یا گروهی متشکل از هنرمندان و سلبریتی ها در این پویش مردمی همراه گردد.

عمو فیتیله ای ها به یاری شهرداری آمدند ، بازگشت دوباره پویش سه شنبه های بدون خودرو

به گزارش وبلاگ رابا، سه شنبه های بدون خودرو برای نخستین بار در شهرستان اراک آغاز شد؛ پس از مدتی این پویش بازتاب چشمگیری در سطح کشور یافت. در بهمن 1394، تشکیل ستاد اجرایی این پویش به همراه تدوین آئین نامه، دستورالعمل های اجرایی و تفاهم نامه های مربوط در دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان، با همکاری کمیته دوچرخه سواری همگانی کشور و دفتر مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور پیگیری شد. پس از آنالیز های لازم، این پویش از فروردین 1395 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

در همین رابطه؛ یعقوب آزاده دل ضمن تأکید بر مردمی بودن پویش سه شنبه های بدون خودرو عنوان نمود: این کمپین از سال ها قبل آغاز شده و در هر دوره ای از مدیریت شهری ادامه داشته است. همچنان پویش سه شنبه های بدون خودرو در روزهای سه شنبه هر هفته به وسیله مردم انجام می گردد.

معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک در ادامه سخنان خود اضافه نمود: این پویش ویژه دوچرخه سواری نیست بلکه شهروندان در روزهای سه شنبه بدون خودرو و با استفاده از مترو، اتوبوس، پیاده روی و دوچرخه در سطح شهر تردد می نمایند.

آزاده دل با بیان اینکه کمپین سه شنبه های بدون خودرو امروز سه شنبه 8 صبح در بلوار کشاورز همراه با دوچرخه سواری مردم آغاز شد، اضافه نمود: طبق برنامه ریزی مدیریت شهری، قرار است که هر هفته در روزهای سه شنبه یک هنرمند یا گروهی متشکل از هنرمندان و سلبریتی ها در این پویش مردمی همراه گردد.

به گفته او؛ امروز عموهای فیتیله ای در بلوار کشاورز همراه مردم و گروه دوچرخه سواری سفیران ترافیک، رکاب خواهند زد.

منبع: همشهری آنلاین

به "عمو فیتیله ای ها به یاری شهرداری آمدند ، بازگشت دوباره پویش سه شنبه های بدون خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمو فیتیله ای ها به یاری شهرداری آمدند ، بازگشت دوباره پویش سه شنبه های بدون خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید