تهیه و تدوین طرح جامع ورزش و جوانان استان البرز

به گزارش وبلاگ رابا، خبرنگاران/البرز رئیس شورای راهبردی ورزش و جوانان استان البرز از تهیه و تدوین طرح جامع پنج ساله ورزش و جوانان در این استان اطلاع داد.

تهیه و تدوین طرح جامع ورزش و جوانان استان البرز

مهدی محبی رئیس شورای راهبردی ورزش و جوانان و هیئت ورزشهای سه گانه البرز در گفت و گو با وبلاگ رابا، با اعلام این خبر گفت: با توجه به دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان و تاکید مدیر کل ورزش و جوانان این استان طی دو ماه گذشته جلسات متعددی با متخصصین این امر برگزار شده تا بتوانیم سند جامعه ورزش و جوانان استان البرز را تهیه و تدوین کنیم.

رئیس هیئت سه گانه استان البرز در ادامه به این ورزش اشاره نمود و اضافه نمود: تیم جوانان و نوجوانان بانوان استان البرز توانستند با کسب دو مقام قهرمانی و یک مقام سومی و در مجموع شش مدال رنگارنگ در مسابقات آکواتلون و تری اتلون برای ورزش استان به ارمغان بیاورند.

رئیس هیئت ورزش های سه گانه به پرهزینه بودن این رشته اشاره نمود و اضافه نمود: ورزش های شنا، دوچرخه سواری و دو میدانی جزو اصلی ترین ورزش های سه گانه در المپیک هستند که این ورزش در استان البرز به علت بالا بودن هزینه کار را برای ورزشکاران سخت نموده است

وی توضیح داد: هزینه بالای خرید دوچرخه، استخر و نبود پیست مخصوص دو و میدانی در نقاط مختلف استان مهمترین مشکل ورزشکاران این رشته است. است.

محبی اظهار کرد: کوشش کردیم در تمامی مسابقات کشوری شرکت تا بتوانیم ورزشکاران این رشته مهیج و پر هوادار را ارزیابی کنیم.

وی خاطر نشان کرد :آینده خوبی در انتظار ورزشکاران این رشته در استان البرز است و امیدواریم با حمایت بیشتر بتوانیم قهرمانان بنامی از استان البرز راهی مسابقات جهانی کنیم.

به گزارش وبلاگ رابا سه گانه یکی از رشته های المپیکی است که شرکت نمایندگان در رشته های شنای 1500 متر، دوچرخه سواری 40 کیلومتر و دوی 10 کیلومتر با هم رقابت می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تهیه و تدوین طرح جامع ورزش و جوانان استان البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه و تدوین طرح جامع ورزش و جوانان استان البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید