دعوت آمریکایی ها از قهرمان کشتی فرنگی ایران

به گزارش وبلاگ رابا، فدراسیون کشتی آمریکا از ایران خواسته که همراه با تیم آزادش، محمدهادی ساروی را نیز بهمن ماه برای مسابقه محبت آمیز به این کشور ببرد.

دعوت آمریکایی ها از قهرمان کشتی فرنگی ایران

به گزارش وبلاگ رابا، تیم ملی کشتی آزاد ایران قرار است، بهمن ماه برای انجام یک مسابقه محبت آمیز به دعوت آمریکایی ها راهی این کشور گردد.

کادر فنی تیم ملی آزاد هنوز اسامی کشتی گیران اعزامی به این مسابقه که قرار است 23 بهمن برگزار گردد را اعلام نکرده اما به نظر می رسد ترکیب 10 نفره کشتی آزاد در دنیای 2021 نروژ از بیشترین شانس برای حضور در این مسابقه برخوردار باشند.

آمریکایی ها که در کشتی فرنگی نتیجه درخور توجهی در نروژ به دست نیاوردند، صرفا خواستار رویارویی محبت آمیز با تیم ملی کشتی آزاد ایران هستند اما با توجه به اینکه کشتی گیر 97 کیلوگرم آنها در نروژ سوم دنیا شده است، از محمدهادی ساروی قهرمان ایرانی نیز دعوت به عمل آورده اند که همراه تیم ملی کشتی آزاد راهی آمریکا شده و مسابقه محبت آمیز ای با تریسی هانکوک داشته باشد.

محمدهادی ساروی بعد از کسب مدال برنز المپیک 2020 توکیو، در مسابقات دنیای 2021 نروژ با شکست الکس زوکه مجارستانی صاحب مدال طلای وزن 97 کیلوگرم دنیا شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دعوت آمریکایی ها از قهرمان کشتی فرنگی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت آمریکایی ها از قهرمان کشتی فرنگی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید