خبرنگاران ورزشکاران سیستان و بلوچستان پارسال 95 مدال کشوری را به گردن آویختند

به گزارش وبلاگ رابا، زاهدان- خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ورزشکاران استان پارسال 95 مدال انفرادی و 19 مدال تیمی رقابت های کشوری را از آن خود کردند.

خبرنگاران ورزشکاران سیستان و بلوچستان پارسال 95 مدال کشوری را به گردن آویختند

ادهم کرد زابلی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ رابا اظهارداشت: هم اینک 9 تیم ورزشی سیستان و بلوچستان سال گذشته در لیگ های کشوری حضور یافتند.

وی میزبانی 23 رقابت های ورزشی، کسب یک عنوان بین المللی، به عضویت در آمدن 28 ورزشکار به تیم ملی و برگزاری 50 دوره آموزشی را از دیگر موفقیت ها و اقدامات ورزشکاران سیستان و بلوچستان در سال گذشته مطرح نمود.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: همچنین پارسال 2 هزار و 770 برنامه، جشنواره و همایش روستایی و عشایری، یکهزار و 568 فعالیت فرهنگی و برپایی 50 کلاس آموزشی در استان اجرا شد.

وی اضافه نمود: یکهزار و 925 برنامه، جشنواره و همایش همگانی نیز سال گذشته در سیستان و بلوچستان به منظور توسعه ورزش و ایجاد شور و نشاط در جامعه برگزار گردید.

کرد تعداد ورزشکاران سازمان یافته و باشگاه های ورزشی سیستان و بلوچستان را در سال گذشته به ترتیب 31 هزار و 122 نفر و 315 باشگاه مطرح نمود.

وی گفت: سیستان و بلوچستان به واسطه داشتن شرایط خاص جغرافیای طبیعی و فیزیک مردمانش، استانی کاملا ورزشی است به طوری که بیشتر مردم آن اعم از زن و مرد، بچه ها، نوجوانان، جوانان، میانسالان و بعضا بزرگسالان به ورزش علاقه مند هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اضافه نمود: با وجود استعدادهای فراوان در حوزه ورزش استان تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی توجهی به این ظرفیت ها نشده بود اما هم اینک در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ضمن افزایش فضاهای ورزشی شاهد درخشش ورزشکاران این دیار در عرصه های ملی، منطقه ای و بین المللی هستیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ورزشکاران سیستان و بلوچستان پارسال 95 مدال کشوری را به گردن آویختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورزشکاران سیستان و بلوچستان پارسال 95 مدال کشوری را به گردن آویختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید