خبرنگاران استاندار همدان: تامین فضاهای آموزشی بدون یاری خیران امکان پذیر نبود

به گزارش وبلاگ رابا، همدان- خبرنگاران- استاندار همدان گفت: امکان تامین فضاهای آموزشی در حوزه ها و زمینه های مختلف، بدون یاری خیران مدرسه ساز میسر و امکان پذیر نبود.

خبرنگاران استاندار همدان: تامین فضاهای آموزشی بدون یاری خیران امکان پذیر نبود

به گزارش وبلاگ رابا، سید سعید شاهرخی عصر سه شنبه در جشنواره خیرین مدرسه ساز و تجلیل از خیرین این حوزه که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار گردید، افزود: برگزاری جشنواره خیران مدرسه ساز به نوعی تجلیل از مقام والای ایثار، سخاوت و مهربانی خیّران و باب جدیدی برای مدرسه سازی است.

وی با بیان اینکه با توجه به سرانه کشور، خیّران مدرسه ساز بخش قابل توجهی از ساخت مدارس را انجام دادند که قابل تحسین است ادامه داد: اقدامات و فعالیت های خیران مدرسه ساز به عنوان یک ارزش در سطح استان و در بین مردم نهادینه شده است.

استاندار همدان با اشاره به طرح آجر به آجر که با مشارکت جامعه خیران مدرسه ساز و با هماهنگی سازمان نوسازی کشور به منظور ساخت یا تجهیز مدارس تشکیل شده است گفت: این طرح کشوری فرصتی فراهم کرد تا هرکس بتواند در حد توانش در این امر خیر مشارکت کند.

شاهرخی با گرامیداشت یاد و خاطره کسانی که نماد امر خیر در جامعه شده اند، یادآور شد: خیّران مدرسه ساز کارهای عظیم و چشمگیری در استان انجام داده و یا در دست اجرا دارند.

وی با قدردانی از همه دست اندرکارانی که در امر آموزش و پرورش کوشش و یا در ساخت مدرسه فعالیت دارند، افزود: خیّران درس ایثار، سخاوت و از خودگذشتگی را به جامعه می دهند و تجربه نشان داده هر جا آموزش و پرورش دچار مشکل شده خیران به یاری این نهاد آمده و در برطرف مسائل و موانع مختلف نقش تاثیرگذاری داشته اند.

به گزارش وبلاگ رابا، 9 خیر مدرسه ساز استان همدان عصر امروز همزمان با سراسر کشور و در یک برنامه زنده و تصویری با حضور معاون اول رئیس جمهوری، تجلیل شدند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران استاندار همدان: تامین فضاهای آموزشی بدون یاری خیران امکان پذیر نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار همدان: تامین فضاهای آموزشی بدون یاری خیران امکان پذیر نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید