حمله مقابل سپاهان خودزنی است

به گزارش وبلاگ رابا، رضا عنایتی در نشست خبری بعد از مصاف با سپاهان گفت: می دانستیم که بازی فوق العاده سختی مقابل تیم پر مهره سپاهان داریم همان طور که پیش بینی نموده بودیم.

حمله مقابل سپاهان خودزنی است

وی اضافه کرد: هفته گذشته خیلی کار نموده بودیم که با امتیاز از این بازی بیرون بیاییم اما با اشتباه فردی گل خوردیم و ما مربیان باید تاوان این اشتباهات را بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال طرفدار ادامه داد: اما در کل از کوشش بچه ها راضی ام و مطمئنم به خود باوری می رسند و از این شکست ها درس بگیریم و شرایط را تغییر دهیم. من اطمینان دارم این تیم در لیگ خواهد ماند، با توجه به ظرفیت بازیکنان این موضوع را اطمینان دارم.

وی اضافه کرد: نسبت به بضاعتی که داشتیم همین بازیکن ها را جذب کردم چون قبل از این که دوستان بیایند، تیم را بسته بودیم. این قول را به شما می دهم که در لیگ برتر خواهیم ماند.

عنایتی با تاکید بر اینکه فکر می کنم تنها موضوعی که ما را اذیت می نماید بی تجربگی است، ابراز داشت: با توجه به دوستان که تیم را تحویل گرفتند تا سال های بعدی اتفاقات بهتری برای تیم می افتد زیرا افراد بلند پروازی در باشگاه هستند.

وی توضیح داد: حمله کردن جلوی سپاهان خودزنی است زیرا سپاهان با توجه به داشتن بازیکنان بین المللی مثل مغانلو تیم قدرتمندی است، دیدید که این بازی نیز کمی دفاعی تر بازی کردیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حمله مقابل سپاهان خودزنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله مقابل سپاهان خودزنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید