هایجک 2,400,000,000,000 تومانی به الهلال و بارسا ، بمب ایتالیایی؛ گران قیمت ترین خرید تاریخ لیگ ستارگان قطر

به گزارش وبلاگ رابا، ظاهرا مارکو وراتی به تیم العربی قطر به توافق رسیده و درصورت این انتقال ستاره ایتالیایی تبدیل به گران قیمت ترین خرید تاریخ لیگ ستارگان قطر خواهد شد.

هایجک 2,400,000,000,000 تومانی به الهلال و بارسا ، بمب ایتالیایی؛ گران قیمت ترین خرید تاریخ لیگ ستارگان قطر

به گزارش وبلاگ رابا آنلاین، مقصد بعدی مارکو وراتی انتها معین شد؛ او آماده سفر به دوحه است تا قرارداد رسمی اش را با باشگاه العربی امضا کند. توافق بین پاریس و این باشگاه بر سر انتقال وراتی نهایی شده است و او به زودی با رقم 45میلیون یورو، راهی قطر خواهد شد. حالا که پنجره نقل وانتقالاتی فوتبال عربستان بسته شده، قطری ها به آرامی در حال آغاز کردن تحرکات نقل وانتقالاتی هستند.

مارکو و پی اس جی؛ یک خاتمه تلخ

ستاره ایتالیایی علاقه ای به ترک پاریس در این تابستان نداشت. او می خواست به بازی در این تیم ادامه دهد اما سرمربی تازه تیم یعنی لوئیس انریکه، بیان کرد که این هافبک جایی در برنامه های او ندارد. این در حالی بود که تصور می شد سبک بازی وراتی با مدل بازی دلخواه انریکه هماهنگ است. به هر حال، وراتی ناچار به ترک پاریس شد و خودش از این اتفاق راضی به نظر نمی رسد. شاید این برخورد با بازیکنی که 11 سال در این تیم حضور داشته و بیش از 400 بازی برای باشگاه انجام داده، برخورد چندان خوبی نبود. وراتی پرافتخارترین بازیکن تاریخ این باشگاه به شمار می رود؛ ستاره ای که با این تیم به فینال لیگ قهرمانان هم رسیده اما پیروز به قهرمانی در این تورنمنت نشده است.

وراتی و بارسا؛ پرونده بی انتها

باشگاه بارسلونا سال های زیادی در کوشش بود این هافبک را بخرد. آنها وراتی را یک انتخاب ایده آل برای خط میانی می دانستند و خود مارکو نیز چندبار تا یک قدمی پیوستن به این تیم پیش رفت. زمانی تصویر معروف او در حال خواندن روزنامه هواداری بارسا، سروصدای زیادی به پا کرد اما درنهایت ناصر الخلیفی همیشه مخالف سرسخت این انتقال بود. وقتی هم که انتها پی اس جی تصمیم به وداع با مارکو گرفت، بارسا با داشتن هافبک هایی مثل دی یونگ، پدری و گاوی، دیگر نیازی به او احساس نمی کرد. زمانی به وراتی شبح نیوکمپ می گفتند؛ چراکه اسمش همیشه در بارسا شنیده می شد و خبری از خودش نبود. این شبح دیگر هیچ وقت قرار نیست برای بارسا بازی کند.

یک رکورد دیگر

امضای قرارداد 45 میلیون یورویی با العربی، وراتی را تبدیل به گران قیمت ترین خرید تاریخ لیگ ستارگان قطر خواهد نمود. این لیگ تابستان آرامی داشت اما شاید حالا می خواهد رقابت تازه ای را با عربستان آغاز کند. وراتی همین تابستان گزینه باشگاه الهلال نیز بود اما در نهایت پاریسی ها برای فروش او به العربی توافق کردند.

منبع: همشهری آنلاین

به "هایجک 2,400,000,000,000 تومانی به الهلال و بارسا ، بمب ایتالیایی؛ گران قیمت ترین خرید تاریخ لیگ ستارگان قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هایجک 2,400,000,000,000 تومانی به الهلال و بارسا ، بمب ایتالیایی؛ گران قیمت ترین خرید تاریخ لیگ ستارگان قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید