بازی Forspoken خرداد ماه سال آینده عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ رابا، در بخشی از مراسم گیم اواردز 2021، تریلر جدیدی از بازی Forspoken نشان داده شد و همچنین تاریخ عرضه این اثر برای پلتفرم های گوناگون معین شد.

بازی Forspoken خرداد ماه سال آینده عرضه خواهد شد

بر اساس اعلام رسمی شرکت اسکوئر انیکس و استودیو لومینوس پروداکشنز بازی Forspoken قرار است در تاریخ 3 خرداد 1401 (24 مه 2022) برای پلتفرم های پلی استیشن 5، کامپیوترهای شخصی (از طریق استیم، اپیک گیمز استور و مایکروسافت استور) منتشر شود. در رابطه با عرضه این اثر برای کنسول های دیگر، به نظر می رسد که این بازی برای مدت زمانی دوساله در انحصار کنسولی پلی استیشن 5 باشد و پس از آن برای ایکس باکس عرضه شود.

در جریان گیم اواردز، الا بالینسکا (Ella Balinska) که در نقش فِرِی هالند و بازیگر سریال مردگان متحرک یعنی پولینا مک اینتاش (Pollyanna McIntosh) که در این بازی نقش شخصیت بی رحمی به نام تانتا پراو را ایفا می کند، روی سن آماده و تریلر تازه بازی Forspoken را نشان دادند. در تریلر تازه، طرفداران می توانند نگاه دقیق تری به سرزمین اسرارآمیز آتیا (Athia) بیندازند و با تعدادی از آخرین شهروندان به جای مانده آن آشنا شوند. بازیکنان همچنین درباره فساد قریب الوقوع با نام Break آشنا می شوند که در واقع یک میاسما (آلودگی) ویرانگر است که به شکل بی امانی هر چیزی را که لمس می کند، فاسد می سازد. فِرِی به نحوی اسرارآمیز از این پدیده عجیب و مرموز جان سالم به در برده است و برای سرزمین آتیا روزنه امیدی را به ارمغان می آورد.

گیم پلی اکشن تازهی که در تریلر نمایش داده شده است، به مخاطب نشان می دهد که چگونه تلاش فِرِی در آتیا او را در محیط های متنوعی قرار می دهد، جایی که او یاد می گیرد چگونه از پارکور جادویی برای عبور از سرزمین های ناشناخته به شیوه ای سریع و روان استفاده کند. او در این راه توانایی های جادویی خاصی به دست می آورد که به او این اجازه را می دهد با موجودات خطرناکی مبارزه کند و آن ها را از پیش بردارد.

همان طور که گفته شد، این تریلر شخصیت تازهی را هم با نام تانتا پراو به ما معرفی می کند که در واقع جادوگری شیطانی و دیوانه ای است که نقش آن از طریق پولینا مک اینتاش اجرا می شود. مک اینتاش درباره نقشش می گوید: بازی کردن در نقش تانتاو پراو دیوانه کننده بود و من هیجان زده هستم تا بازیکنان او را ملاقات و تجربه کنند؛ او یک شخصیتی با ظالم با نیروی بی رحم و سخت گیر و پر از رمز و راز است. در حالی که بازیکنان ماجرای فِرِی را در سرزمین آتیا دنبال خواهند کرد، فکر می کنم که او ثابت خواهد کرد که دشمنی بی رحم برای بازیکنان است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Forspoken خرداد ماه سال آینده عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Forspoken خرداد ماه سال آینده عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید