اینترنتی از میادین میوه و تره بار خرید کنید ، جزییات قیمت و نحوه تحویل

به گزارش وبلاگ رابا، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از شروع به کار نسخه آزمایشی سامانه جورچین (خرید غیرحضوری از میادین میوه و تره بار) اطلاع داد.

اینترنتی از میادین میوه و تره بار خرید کنید ، جزییات قیمت و نحوه تحویل

به گزارش وبلاگ رابا، همزمان با بیست و هفتمین پویش امید و افتخار، با حضور سعید جهانی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهر تهران از نسخه آزمایشی سامانه جورچین (خرید غیرحضوری از میادین میوه و تره بار) رونمایی شد.

ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: ما در مجموع 300 مرکز عرضه داریم که در 230 محله از محلات شهر تهران به مردم خدمات رسانی می نمایند.

وی اضافه کرد: سه مرکز عرضه دام نیز در سطح شهر فعال هستند و ذبح دام با حضور مشتریان در این مراکز انجام می گردد؛ علاوه بر این چهار مرکز عرضه مواد پروتئینی را انجام می دهند که نقطه اصلی در سراسر کشور به شمار می روند.

فصاحت با اشاره به اینکه بین 7 تا 40 درصد تفاوت قیمت بین اقلام توزیعی در بازار و میادین میوه و تره بار وجود دارد، توضیح داد: محصولاتی همانند مرغ، تخم مرغ، گوشت گوساله با تفاوت قیمت با بازار عرضه می گردد و پیش، حین و پس از خرید دام نظارت بهداشتی انجام می دهیم.

وی با تأکید بر اینکه رویکرد ما محله محوری است، یادآور شد: بنای ما بر این است که در هر محله تهران، یک بازار داشته باشیم؛ یکی از برنامه های ما در این راستا هوشمندسازی است که نظارت بر نرخ ها را تسهیل و برخطر خواهد نمود و قابل کنترل خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه مردم احتیاج به خدماتی دارند که حضوری و دارای ابهام نباشد، گفت: مدیریت کارآمدتری در نتیجه این هوشمندسازی حاصل خواهد شد که فروش برخط یکی از بخش های این هوشمندسازی به شمار می رود.

وی تأکید کرد: فروش برخط اثر تنظیم قیمت در بازار را در پی خواهد داشت و نوع کشف قیمت بر اساس همین سامانه انجام خواهد شد که اطلاعاتی که در اختیار ما قرار خواهد داد، بسیار ارزشمند خواهد بود.

فصاحت با بیان اینکه در پی الگوی تازهی در این سامانه هستیم، گفت: قرار بر این نیست که بدنه سازمان متورم و نیروی انسانی به سازمان اضافه گردد؛ لذا الگوی تازهی را در راه اندازی این سامانه دنبال می کنیم و می خواهیم نقش تنظیم گری داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه اشکالات اساسی این سامانه در مدت اخیر به وسیله نیروهای سازمان فاوا رفع شد، گفت: این سامانه به مدت 2 ماه آزمایشی اجرا خواهد شد و در صورت پاسخگویی، در عرض 6 ماه به صورت گسترده اجرایی خواهد شد و نرخنامه آن بدون هیچ گونه افزایش نرخ نامه مصوب است و به جز هزینه حمل و نقل هزینه دیگری ندارد.

نرخ کالاهای عرضه شده بر مبنای نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین

سعید جهانی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران نیز در این جلسه گفت: هوشمندسازی یکی از چهار برنامه اصلی و کلان شهردار تهران در راستای تحول مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی برای ما به عنوان بازوی اجرایی ارائه خدمات شهروندی با استفاده از ظرفیت های فناوری اطلاعات است، گفت: ما در پی این هستیم که هزینه استفاده از این سرویس کم باشد و در عین حال از کیفیت نیز کاسته نگردد.

جهانی با بیان اینکه اپلیکیشن جورچین یکی از برنامه های هوشمندسازی است، توضیح داد: برنامه ریزی بر این بود که در یک یا دو میدان شامل میدان صادقیه و جلال آل احمد، طرح را شروع کنیم و شرایط به گونه ای خواهد بود که مردم با نصب اپلیکیشن اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایند.

وی تأکید کرد: هزینه ای بابت خرید از این اپلیکیشن جز هزینه حمل و نقل دریافت نخواهد شد که این اقدام منجر به حذف واسطه ها و کاهش ترافیک خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با بیان اینکه با توجه به آزمایشی بودن طرح، تنها در شعاع سه کیلومتری این دو میدان پشتیبانی انجام خواهد شد، گفت: این طرح از جنس مشارکت است و اگر موفقیت آمیز باشد، توسعه این فاز همانند طرح های قبلی با مکانیزم ها و میادین تازه ادامه خواهد یافت؛ بنای ما بر این است که در طول مسیر هشت میدان نیز اضافه کرده گردد.

جهانی با بیان اینکه قطعا ایراداتی در طرح وجود خواهد داشت، اظهار کرد: ایرادات در طول این مدت رفع خواهد شد و تا 15 اسفند فاز اول ما ادامه خواهد یافت و سعی می کنیم تعداد میادین را افزایش دهیم و از 15 اسفند با توجه به واکنش های مردمی، به تدریج سرویس دهی را توسعه خواهیم داد و در کنار آن، دیگر سرویس ها نیز در اپلیکیشن اضافه کرده خواهد شد.

جهانی با بیان اینکه نرخ کالاهای عرضه شده بر مبنای نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار است، اظهار کرد: امکان خرید از کیف پول در این سامانه فراهم شده و در غیر این صورت درگاه های بانکی برای خرید پیش بینی شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "اینترنتی از میادین میوه و تره بار خرید کنید ، جزییات قیمت و نحوه تحویل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینترنتی از میادین میوه و تره بار خرید کنید ، جزییات قیمت و نحوه تحویل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید