از ابتلای 67 و فوت 7 نفر بر اثر ابتلا به تب کریمه کنگو از ابتدای سال تا یاری به ثبت نام دانش آموزان سمپادی با تخفیف و قسط بندی

به گزارش وبلاگ رابا، اگر امروز پیروز به رصد اخبار علمی و پزشکی نشده اید، در این بسته بهترین اخبار پزشکی از نگاه کاربران را دنبال کنید.

از ابتلای 67 و فوت 7 نفر بر اثر ابتلا به تب کریمه کنگو از ابتدای سال تا یاری به ثبت نام دانش آموزان سمپادی با تخفیف و قسط بندی

در این بسته خبری از ابتلای 67 و فوت 7 نفر بر اثر ابتلا به تب کریمه کنگو در سال کنونی تا یاری به بت نام دانش آموزان سمپادی با تخفیف و قسطبندی گفته ایم.

ابتلای 67 و فوت 7 نفر بر اثر ابتلا به تب کریمه کنگو از ابتدای سال

رئیس گروه مدیریت بیماری های قابل انتقال بین انسان و حیوانات مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: از ابتدای امسال تا کنون 67 بیمار مبتلا به بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در کشور شناسایی شده اند که 7 نفر از آن ها فوت نموده اند.

یاری به ثبت نام دانش آموزان سمپادی با تخفیف و قسط بندی

معاون استعداد یابی و توانمند سازی فراگیر سمپاد گفت: خیلی از والدین که نمی توانند شهریه های مدارس سمپاد را پرداخت نمایند با قسط بندی و یا با تخفیف های جدی به ثبت نام آن ها یاری می کنیم.

نتایج آخرین مرحله المپیاد علمی دانشجویی تا اواخر شهریور اعلام می گردد

معاون امور آزمون های سنجش آموزش کشور گفت: امروز آخرین مرحله از برگزاری بیست و هفتمین المپیاد علمی دانشجویی است که در آن هزار و دویست و شصت نفر شرکت نموده اند.

تعداد موارد مبتلا به آبله میمونی در سطح دنیا کاهش یافته است

سازمان دنیای بهداشت بیان کرد که با کاهش شیوع در اروپا، موارد ابتلا به آبله میمون در هفته گذشته کاهش یافته است.

تحریک مغز بیماران مبتلا به آلزایمر برای یادآوری مجدد

پژوهشگران می گویند، تحریک مغز در بیماران مبتلا به آلزایمر، به ویژه در افراد مسن یاری می نماید تا دوباره مسائل را به یاد بیاورند.

آنالیز ارتباط میان اختلالات خواب و مرگ

مطالعات نو نشان می دهد که افرادی که علائم بی خوابی و آپنه انسدادی خواب را بسیار تجربه می نمایند، در مقایسه با افرادی که این شرایط را ندارند، بیشتر در معرض خطر مرگ هستند.

وبلاگ رابا علمی پزشکی بهداشت و درمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "از ابتلای 67 و فوت 7 نفر بر اثر ابتلا به تب کریمه کنگو از ابتدای سال تا یاری به ثبت نام دانش آموزان سمپادی با تخفیف و قسط بندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از ابتلای 67 و فوت 7 نفر بر اثر ابتلا به تب کریمه کنگو از ابتدای سال تا یاری به ثبت نام دانش آموزان سمپادی با تخفیف و قسط بندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید