897 فرهنگی در البرز متقاضی مدیریت مدارس شدند

به گزارش وبلاگ رابا، مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: 897 فرهنگی با شرکت در آزمون انتخاب مدیران مدارس سال تحصیلی 1401-1400، متقاضی مدیریت شدند.

897 فرهنگی در البرز متقاضی مدیریت مدارس شدند

به گزارش خبرنگار از ، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: آزمون انتخاب مدیران مدارس سال تحصیلی نو بر اساس دستورالعمل وزارتخانه ای برای انتخاب و انتصاب مدیران مدارس اجرایی شده تا مدیران مدارسی که احتیاج به مدیر دارند و یا مدیر آن ها بازنشسته می گردد به وسیله این آزمون انتخاب شوند.

قاسمی اضافه کرد: هدف از اجرای آزمون انتخاب و انتصاب مدیران به وسیله سامانه الکترونیکی را استقرار نظام شایسته سالاری در انتخاب و انتصاب مدیران مدارس و تضمین کیفیت در اجرای برنامه های آموزشی و تربیتی مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به این که این آزمون نقش موثری در پیشگیری از انتخاب سلیقه ای مدیران مدارس دارد، اضافه کرد: آزمون آنلاین انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در دو مرحله تئوری و مصاحبه درحال برگزاری است.

او گفت: مدیران مدارس برای اداره و رشد کیفی و کمی شاخص های آموزشی و تربیتی در مدارس باید آگاهی لازم را نسبت به سرفصل های مربوط به حوزه مدیریتی مدارس داشته باشند تا بتوانند به جامعه هدف در آموزش و پرورش خدمات شایسته ارائه دهند.

قاسمی اضافه کرد: به منظور برگزاری مطلوب و شایسته این آزمون، هشت مرکز آزمون برای فرهنگیان متقاضی در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس البرز فعال شد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: همه مدیران مدارس باید تسلط کامل را نسبت به شاخص های مرتبط به عرصه تعلیم و تربیت داشته باشند.

او اضافه کرد: مصاحبه حضوری به وسیله سه انتخاب و انتصاب مدیران درمناطق در سه حوزه مدیریت و برنامه ریزی، مهارت های شخصیتی و روان شناختی انجام می گردد.

خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "897 فرهنگی در البرز متقاضی مدیریت مدارس شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "897 فرهنگی در البرز متقاضی مدیریت مدارس شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید