400 میلیارد ریال برای تکمیل ترمینال تازه فرودگاه ایلام هزینه شد

به گزارش وبلاگ رابا، مدیر فرودگاه شهدای ایلام با اشاره به تکمیل عملیات اجرایی ساخت ترمینال نو این فرودگاه، گفت: برای این پروژه 400 میلیارد ریال هزینه شده است.

400 میلیارد ریال برای تکمیل ترمینال تازه فرودگاه ایلام هزینه شد

محمدجواد یگانه مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: کار احداث ترمینال فرودگاه شهدای ایلام در 2 فاز سال 92 شروع شد که فاز اول آن سال 96 به اتمام رسید و فاز دوم هم اکنون با پیشرفت بسیار خوب در مرحله بهره برداری است.

وی اضافه کرد: مبلغ 40 میلیارد ریال اعتبار در سفر اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به استان و بازدید از ترمینال نو فرودگاه شهدای ایلام جهت تکمیل این پروژه اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه تجهیزات داخل ترمینال تکمیل و هم اکنون دوربین های مدار بسته نیز در حال نصب است، گفت: این پروژه دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می رسد.

یگانه با اشاره به اندازه جابجایی مسافر در بازه زمانی هفت ماهه سپری شده از امسال بیان نمود: این مدت 95 هزار و 422 مسافر به وسیله این فرودگاه جابجا شدند.

به گفته وی، جابجایی این تعداد مسافر با یک هزار و 60 نشست و برخواست به وسیله چهار شرکت هواپیمایی اجرا شده است.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام ادامه داد: از ابتدای امسال تا خاتمه مهرماه امسال 768 هزار و 210 کیلوگرم بار به وسیله این فرودگاه جابجا شده است.

وبلاگ رابا ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "400 میلیارد ریال برای تکمیل ترمینال تازه فرودگاه ایلام هزینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "400 میلیارد ریال برای تکمیل ترمینال تازه فرودگاه ایلام هزینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید