گردشگری در طارم و روستاهایش باید توسعه یابد

به گزارش وبلاگ رابا، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارش های منتشر شده، گردشگری در طارم و روستاهایش باید توسعه یابد.

گردشگری در طارم و روستاهایش باید توسعه یابد

فرماندار، شهردار و رئیس شورای شهرستان طارم با مدیر کل میراث فرهنگی استان ملاقات و گفت و گو کرد.

رضا انبارلو با بیان ظرفیت های غنی گردشگری و تاریخی شهرستان طارم اظهار کرد: شهرستان طارم در زمینه گردشگری، صنایع دستی و اماکن تاریخی و زیارتی از پتانسیل خوبی برخوردار است و زمینه خوبی برای توسعه صنعت توریسم دارد. این شهر سرزمینی است که از تنوع اقلیمی بسیار خوبی مانند رودخانه، باغ، جنگل و کوه برخوردار است.

فرماندار طارم گفت: ضروری است که از حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و بافت تاریخی شهرستان بویژه آتشکده ها و یخچال طبیعی که قدمت زیادی دارد حمایت و به خوبی بهره برداری گردد، زیرا با این ظرفیت های بزرگ گردشگری، تاریخی و طبیعی میتوان زمینه توسعه و تحول سریع منطقه را فراهم کرد.

او بیان نمود: این شهرستان دارای زیرساختهای مناسب در حوزه گردشگری است و باید برنامه ریزی توسعه در هر منطقه براساس ظرفیت ها و پتانسیل های آن منطقه انجام گیرد.

سید سعید صفوی گفت: شهرستان طارم برترین مکان برای بازدید گردشگران داخلی و خارجی است، بعلاوه حاشیه رود قزل اوزن برترین مکان برای ایجاد زیر ساختهای گردشگری است، برگزاری جشنواره شاه توت، زیتون، سیر و غیره حس تعلق مکان مردم منطقه را افزایش می دهد و منجر به توسعه امنیت پایدار، توسعه مالی و نیز رضایت مردم می گردد.

در این جلسه، مسائل و مسائل شهرستان در زمینه میراث فرهنگی و گردشگری و علی الخصوص توسعه گردشگری و صنایع دستی شهرستان مورد آنالیز نهاده شد و تصمیماتی اتخاذ شد.

منبع: همگردی

به "گردشگری در طارم و روستاهایش باید توسعه یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری در طارم و روستاهایش باید توسعه یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید