کارگروه ساماندهی و کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری سراوان تشکیل جلسه داد

به گزارش وبلاگ رابا، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان جلسه کارگروه ساماندهی و کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری شهرستان سراوان به ریاست شهسوار نصرتی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و با حضور بخشدار مهرگان، شهرداران و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گشت.

کارگروه ساماندهی و کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری سراوان تشکیل جلسه داد

به گزارش وبلاگ رابا- شهسوار نصرتی ناهوکی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان سراوان مطالبی پیرامون مخاطرات زیست محیطی حیوانات ناقل بیماری بلاصاحب رها شده در سطح شهر و تأثیر آن بر بهداشت و درمان شهروندان ایراد کرد و افزود: می طلبد تمامی مسئولین دستگاه های اجرایی در حفظ و سلامت شهروندان از هیچ کوششی دریغ نورزند و قصوری در این زمینه از مسئولی پذیرفته نخواهد بود.

نصرتی به همین دلیل به بیان خطر انتقال بیماری و بیماری های مشترک میان انسان و حیوانات بخصوص بیماری هاری اشاره نمود و گفت: عدم پیشگیری این مهم و سهل انگاری سبب بروز مسائل بسیاری برای مردم و منطقه خواهد شد.

وی به همین دلیل بر شناسایی و واکسناسیون سگ های خانگی و آموزش نحوه برخورد افراد با سگ های مورد نظر و بیماری هاری تأکید کرد.

نصرتی در خاتمه سخنانش جمع آوری به موقع زباله های سطح شهرها و معین تکلیف و ساماندهی کشتارگاه دام شهرداری سراوان را در جهت جلوگیری و پیشگیری از بروز مسائل بهداشتی برای مردم مورد مطالبه قرار داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کارگروه ساماندهی و کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری سراوان تشکیل جلسه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگروه ساماندهی و کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری سراوان تشکیل جلسه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید