چرا کارگزار پرسپولیس ضمانت نامه بانکی ارائه نمی دهد؟

به گزارش وبلاگ رابا، با وجود عقد قرارداد پرسپولیس با کارگزارش اما شرکت مذکور برای اجرای تعهدهای اقتصادی خود ضمانتی به باشگاه ارائه نکرده است.

چرا کارگزار پرسپولیس ضمانت نامه بانکی ارائه نمی دهد؟

به گزارش وبلاگ رابا، باشگاه پرسپولیس پس از کش و قوس های فراوان در نهایت 14 آذر 1400 از شرکت کارگزار خود رونمایی و اعلام نمود که از همکاری با این شرکت (فارغ از حق پخش تلویزیونی) 220 میلیارد تومان از فعالیت های تبلیغاتی روی پیراهن و فضای مجازی و… و همین طور 110 میلیارد تومان از اجرای تبلیغات محیطی بازی های خانگی خود عایدی خواهد داشت اما در این میان اشکالاتی وجود دارد که جای طرح چند سوال دارد.

بر اساس اطلاعاتی که منابعی در باشگاه پرسپولیس در اختیار وبلاگ رابا قرار داده اند، شرکت طرف قرارداد پرسپولیس با وجود تعهدی که برای کف عایدی 330 میلیاردی (بابت استفاده از فضای تبلیغاتی و تبلیغات محیطی بازی های خانگی) داده، ضمانت بانکی ارائه ننموده است. در واقع رایج است که در چنین قراردادهایی برای تضمین پرداخت مبالغ تعهد شده، ضمانت نامه بانکی ارائه می گردد اما شرکت طرف قرارداد پرسپولیس ضمانت نامه بانکی به پرسپولیس نداده است.

نکته دیگر این قرارداد، بحث استفاده از فضای تبلیغاتی پرسپولیس (پیراهن و محل تمرین و ...) است اما بر اساس قراردادی که پیش از این پرسپولیس با یک بانک منعقد نموده، تمام این فضاها تا خاتمه فصل به این بانک واگذار شده و مبالغ اسپانسری هم به پرسپولیس پرداخت شده است. حالا معلوم نیست در شرایطی که پرسپولیس فضاهای تبلیغاتی خود را به یک بانک واگذار نموده، شرکت کارگزار پرسپولیس چطور می خواهد عایدیزایی کند که از آن عایدیها 220 میلیارد تومان به پرسپولیس بدهد.

تحقق یافتن وعده 330 میلیاردی مدیران پرسپولیس در یک فصل، قطعا می تواند مسائل اقتصادی این باشگاه را حل نماید اما نبود ضمانت بانکی لازم و همینطور قرارداد جاری پرسپولیس با یک بانک، تردیدهای زیادی را برای تحقق تعهد کارگزار ایجاد نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "چرا کارگزار پرسپولیس ضمانت نامه بانکی ارائه نمی دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا کارگزار پرسپولیس ضمانت نامه بانکی ارائه نمی دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید