نخستین جشنواره عکس نگار بچه ها و نوجوانان

به گزارش وبلاگ رابا، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان نخستین جشنواره ادبی هنری عکس نگار را برگزار می نماید.

نخستین جشنواره عکس نگار بچه ها و نوجوانان

به گزارش وبلاگ رابا، در دنیای امروز، همنشینی هنرهای مختلف، ظرفیت های بیانی تازه و قابلیت های جدیدی برای انتقال اندیشه و احساس به وجود آورده و کلام در ترکیب با دیگر هنرها، از جمله هنرهای بصری مثل عکاسی، قدرت و ظرفیت مضاعفی پیدا نموده است. در کارگاه های ادبی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان نیز گاهی از عکس و تصویر به عنوان محرک های نوشتاری استفاده می گردد. بر این اساس، مدیریت آفرینش های ادبی و هنری کانون، نخستین جشنواره ادبی هنری عکس نگار را برگزار می نماید. این جشنواره در سه بخش برگزار می گردد.

موضوع های جشنواره ادبی هنری عکس نگار شامل خانه های قدیمی، محیط زیست، قهرمان من، خانواده من و فضای مجازی است و گروه های سنی نونگاه (12+)، نوجوان (15+)، اعضای ارشد کانون (19 تا 22 سال) و بزرگ سال (ویژه مربیان و کارشناسان کانون) می توانند در این جشنواره شرکت نمایند.

تقویت و پرورش نگاه و توجه به پدیده های محیط پیرامون، کشف و پرورش استعدادهای ادبی و هنری نوجوانان و توجه به دوستی، همبستگی و مشارکت در فعالیت های گروهی از اهداف این جشنواره است.

علاقه مندان به شرکت در جشنواره ادبی هنری عکس نگار می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به فراخوان جشنواره مراجعه نمایند و برای ارتباط با دبیرخانه جشنواره با شماره های 88971288 و 88971289 و 88954866 مدیریت آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین

به "نخستین جشنواره عکس نگار بچه ها و نوجوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین جشنواره عکس نگار بچه ها و نوجوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید