معجزه زیبایی و درخشندگی پوست شما

به گزارش وبلاگ رابا، همه درباره چای سبز و خواص آن صحبت می نمایند اما چای سیاه چی؟ آیا می دانید که چای سیاه می تواند باعث کاهش چین و چروک صورت و جلوگیری از جوش گردد؟

معجزه زیبایی و درخشندگی پوست شما

امروزه یکی از نوشیدنی هایی که بعد از آب، بیشتر مردم روزانه آن را مصرف می نمایند، چای سیاه است. چای سیاه خواص بی نظیری برای پوست دارد که از جمله می توان به کاهش پف های زیر چشم، کاهش لک های کدری که روی پوست قرار دارند و غیره اشاره نمود. در این مطلب از وبلاگ رابا به موضوع معجزه چای سیاه برای پوست می پردازیم.

آرام بخش پوست های چرب

اگر پوست چربی دارید و می خواهید پوست خود را خنک نموده و منافذ پوست بسته گردد این دستورالعمل را انجام دهید.

  • یک قاشق چای خوری چای سیاه را به یک لیوان آب گرم اضافه کنید.
  • بگذارید 5 دقیقه بماند و سپس چای را با صافی صاف کنید.
  • یک پارچه یا حوله تمیز و نرم را در این محلول بغلتانید و بیست دقیقه روی پوست صورت تان نگه دارید.
  • اگر این کار را فشرده انجام دهید منافذ پوست شما کمتر می شوند.

مبارزه با چین و چروک پوست

چای دم کشیده را در قالب های یخ ریخته تا قطعه های یخ چای درست گردد. آنگاه هر شب صورت خود را با یک قطعه یخ چای ماساژ دهید. این کار بسیار فرح بخش است و پوست شاداب و نرمی برای شما ایجاد می نماید.

کاهش پف زیر چشم

پف زیر چشم ها می توانند برای مردان و زنان یک نگرانی جدی ایجاد نمایند. این پف ها چهره شما را خسته نشان می دهد. حتی باعث چین و چروک های زودرس می گردد.

از کیسه های چای سیاه بهره ببرید و آن ها را مستقیم روی چشم های تان بگذارید یا یک تکه پنبه را درون چای سیاه بخیسانید و به مدت 20 دقیقه روی چشمان تان بگذارید. بعد از چند هفته می توانید کاهش قابل توجهی از پف را در زیر چشم های تان مشاهده کنید.

جلوگیری از عفونت های پوستی

پوست، بزرگ ترین اندام بدن است و به علت ظریف و حساس بودن احتیاج به مراقبت های مناسب و مداوم دارد. عفونت های پوستی ناشی از تجمع میکروب ها است. فلاونوئیدهای موجود در چای می توانند به جلوگیری از عفونت های پوستی یاری نمایند. بنابراین اگر از این بیماری رنج می برید، به غیر از مصرف دارو می توانید برای فرایند بهبودی چای سیاه بنوشید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب پوستی شفاف در دو هفته با این ماسک خانگی را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "معجزه زیبایی و درخشندگی پوست شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معجزه زیبایی و درخشندگی پوست شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید