سرمربی والیبال هراز آمل : پیش بینی این بازی سخت را داشتیم، نگران مصدوم شدن بازیکنان هستیم

به گزارش وبلاگ رابا، سرمربی تیم والیبال هراز آمل می گوید با توجه به فشردگی مسابقات نگران مصدومیت بازیکنان هستم، 3 بازیکن اصلی تیم مصدوم هستند و نگران بقیه بازیکنان هستم، البته درک می کنیم که فدراسیون با توجه به زمان کمی که در اختیار دارد اینگونه برنامه ریزی نموده است.

سرمربی والیبال هراز آمل : پیش بینی این بازی سخت را داشتیم، نگران مصدوم شدن بازیکنان هستیم

به گزارش وبلاگ رابا، بهروز عطایی امروز (یکشنبه 19 آبان ماه) پس از باخت 3 بر یک تیمش در مقابل سپاهان از هفته پنجم لیگ برتر والیبال در جمع وبلاگ رابا اظهار کرد: بازی سختی بود و البته پیش بینی آن را داشتیم، دو تیم رده اول و سوم جدول را در اختیار داشتند. ست اول عملکرد خوبی نداشتیم ولی از ست دوم بهتر شدیم و در ست سوم توانستیم فشار بیشتری روی حریف داشته و از آنها امتیاز بگیریم.

وی اضافه نمود: در مجموع سپاهان تیم بهتری بود و توانست به نتیجه ای که می خواستند رسیدند، در ست دوم نیز هر چند توانستیم کمی امتیازات از دست رفته را جبران کنیم اما سپاهان توانست کنترل بازی را در دست بگیرد که نشان دهنده قدرت بالای این تیم است و به آنها تبریک می گویم. از بازیکنان تیم خودم نیز راضی هستم، اما باید عملکرد بهتری داشته باشیم، سه مصدوم داریم که کار را برای ما سخت نموده است، سه نفری که از بازیکنان اصلی تیم هستند.

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل در مورد شرایط فصل تازه رقابت های لیگ برتر گفت: این فصل یکی از سخت ترین لیگ ها را خواهیم داشت، فدراسیون با توجه برنامه هایی که دارد سعی نموده برنامه ریزی برای لیگ برتر داشته باشد که متاسفانه لیگ فشرده ای را در حال سپری شدن داریم.

وی اضافه نمود: این فصل تیم ها بسیار نزدیک به هم هستند، چند تیم خوب داریم و پیش بینی نتایج را نمی توان انجام داد، بازی ها فشرده است که امیدوارم به بازیکنان صدمه وارد نشود، سلامت بازیکنان برای همه ما مهم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرمربی والیبال هراز آمل : پیش بینی این بازی سخت را داشتیم، نگران مصدوم شدن بازیکنان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی والیبال هراز آمل : پیش بینی این بازی سخت را داشتیم، نگران مصدوم شدن بازیکنان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید