مهدی پور: صحبت از قهرمانی خیلی زود است

به گزارش وبلاگ رابا، هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز هفته اول لیگ هستیم و صحبت کردن درباره قهرمانی خیلی زود است.

مهدی پور: صحبت از قهرمانی خیلی زود است

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ رابا، مهدی مهدی پور بعد از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل طرفدار گفت: همواره بازی های اول لیگ با هر تیمی سخت است. طرفدار تیم خیلی خوبی بود ولی مهم سه امتیاز بازی اول بود که خداراشکر توانستیم کسب کنیم.

وی درباره صحنه پنالتی عنوان نمود: نمی دانم صحنه تکرار پنالتی چقدر درست بود. چیزی که ما در زمین دیدم این صحنه پنالتی بود ولی بهتر است کارشناسان درباره آن صحبت نمایند.

هافبک استقلال گفت: مطمئن باشید تیم ما رفته رفته بهتر می گردد. کار برای گرفتن سه امتیاز در هفته اول سخت است ولی خداراشکر پیروز شدیم.

مهدی پور درباره مصدومیتش توضیح داد: مصدومیتی جزیی داشتم. با کوشش کادر پزشکی شرایطم طوری شد که بازی کنم ولی شرایط 90 دقیقه بازی را نداشتم.

وی در واکنش به این سوال که آیا فکر می نماید استقلال سال جاری قهرمان لیگ برتر گردد، گفت: هنوز هفته اول لیگ هستیم و صحبت کردن از قهرمانی خیلی زود است. انتظاری که از استقلال وجود دارد این است که همواره قهرمان گردد و برای قهرمانی بجنگد. مطمئناً بازیکنان به چیزی جز قهرمانی فکر نمی نمایند و همه کوشش مان را می کنیم تا طرفداران را سربلند کنیم.

مهدی پور درباره اینکه آیا فکر می نماید استقلال احتیاج به تقویت خط هافبک دارد، گفت: فکر می کنم خط هافبک ما شرایط بدی ندارد. بازیکنان خوبی داریم و بعید می دانم مشکل خاصی داشته باشیم.

این بازیکن درباره اینکه شرایط مدیریت باشگاه بهتر شده است یا خیر، اظهار داشت: قطعا شرایط بهتر شده است. وقتی اتفاقات مثبت رخ می دهد اولین کسانی که آن را احساس می نمایند ما بازیکنان هستیم. همین که الان کادر مدیریت باشگاه کوشش می نماید مسائل زمین تمرین را رفع کند، برای ما خیلی مهم است.

وی درباره پرداختی به بازیکنان گفت: نمی دانم چند درصد ولی پولی به حساب بازیکنان واریز شده است. فکر می کنم با مدیریت نو اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مهدی پور: صحبت از قهرمانی خیلی زود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی پور: صحبت از قهرمانی خیلی زود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید