دوچرخه سواری

8 تمرین هوازی عالی برای کسانی که می خواهند ورزش را شروع نمایند

ورزش هوازی یکی از برترین انتخاب ها برای کسانی است که می خواهند ورزش نمایند و فعالیت بدنی خود را افزایش دهند. انواع تمرین های هوازی برای آغاز عالی هستند، زیرا به نسبت فشار کمتری به بدن وارد می نمایند و می توانند لذت بخش باشند.

4 مهر 1402

عمو فیتیله ای ها به یاری شهرداری آمدند ، بازگشت دوباره پویش سه شنبه های بدون خودرو

معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک از برگزاری پویش سه شنبه های بدون خودرو در بلوار کشاورز اطلاع داد و گفت: قرار است که هر هفته در روزهای سه شنبه یک هنرمند یا گروهی متشکل از هنرمندان و سلبریتی ها در این پویش مردمی همراه گردد.

10 آبان 1401

مقام سومی کاروان ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی

ورزشکاران ایران با به ارمغان آوردن مجموع 133 مدال رتبه سوم جدول مدالی بازی های کشور های اسلامی به میزبانی قونیه را کسب کردند.

28 مرداد 1401

پارک آب و آتش یکی از ناب ترین دیدنی های مرکز است

بیتوته/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، پارک آب و آتش یکی از ناب ترین دیدنی های مرکز است.

23 تیر 1401

بهترین مکان ها برای بازدید در هامپی، میراث جهانی یونسکو در هند

هامپی، دهکده ای تاریخی در کارناتاکا، واقع در کشور هندوستان است. این مجموعه تاریخی، ویرانه های باستانی و معابد معروف و فراوانی دارد که مورد توجه بازدید کنندگان قرار می گیرد.

21 خرداد 1401

با افسردگی تغییر فصل چگونه روبرو شویم؟

با آغاز دمای سرد و روزهای کوتاه تر و تاریک تر حدود 5 درصد افراد ممکن است اختلال عاطفی فصلی را تجربه کنند. نوعی افسردگی که معمولاً در پاییز یا زمستان ظاهر می شود و سپس در بهار بین می رود. برخی علائم آن در آغاز افزایش اشتها و اشتیاق به کربوهیدرات مانند سیب...

17 بهمن 1400

تهیه و تدوین طرح جامع ورزش و جوانان استان البرز

خبرنگاران/البرز رئیس شورای راهبردی ورزش و جوانان استان البرز از تهیه و تدوین طرح جامع پنج ساله ورزش و جوانان در این استان اطلاع داد.

9 آذر 1400

پیشگیری از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی

طبنا نیوز/عواملی هستند که موجب سریعتر شدن تصلب شرایین می گردند و در صورت وجود آنها احتمال پیدایش بیماری قلبی عروقی افزایش پیدا می نماید. در این مقاله به آنالیز این عوامل می پردازیم.

29 بهمن 1399

با رنگارنگ ترین نقاط جهان آشنا شوید

چه زمان هایی به رنگ ها فکر می کنید؟ آیا در محل کار، اتاق کودک تان و... به آن ها توجه می کنید؟ احتمال بی توجهی و نادیده دریافت رنگ ها وجود دارد، هرچند بر اساس پژوهش های علمی، وقتی به مکان های جدید می رویم، بیشتر به رنگ ها توجه می کنیم. همین رنگ ها هنگام سافاری،...

27 بهمن 1399