8 هزار تماس روزانه با سامانه 137 پلاس ، مردم چطور می توانند با شهردار منطقه مستقیم صحبت نمایند؟
به گزارش وبلاگ رابا، براساس گفته رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137+)، میانگین تماس های تلفنی روزانه شهروندان با این سامانه، 7 تا 8 هزار تماس است.

به گزارش وبلاگ رابا، نزدیک به 6 ماه از ادغام دو سامانه 137 و 1888 که تبدیل این دو سامانه به 137 پلاس می گذرد. این سامانه در کوشش است که از ظرفیت شهروندان برای تحقق نظارت عمومی استفاده کند.
رضا ناصری ر ئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137+) در رابطه با اندازه تماس های مردمی با این سامانه گفت: تماس های تلفنی روزانه افراد با این سامانه، بین 7 تا 8 هزار تماس است.
براساس گفته او این آمار متغیر است و در بعضی روزهای سال که اتفاقات خاصی مانند تغییرات آب و هوایی رخ می دهد این آمار به 13 تا 14 هزار تماس در روز می رسد.
سامانه 137 شرایطی را مهیا نموده است که شهروندان با شهرداران منطقه ها ارتباط مستقیم داشته باشند، به عبارت دیگر اگر شهروندی پس از تماس با 137 پلاس به نتیجه نرسد، در روزهای دوشنبه و براساس اطلاع رسانی در سطح منطقه ها، می تواند این موضوع را مستقیم با شهردار منطقه در میان بگذارد.
منبع: همشهری آنلاین