پرسپولیس باید قدر میانبر را خوب بداند، تاجیک ها یخ کردند!

به گزارش وبلاگ رابا، محمد برزگر در مصاحبه با خبرنگاران، درباره بازی پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور گفت: بازی های حذفی همواره شگفتی به همراه دارد. البته فکر می کنم ذوب آهن حریف قدرتمندی است که با همین آقای یحیی گل محمدی که اکنون سرمربی پرسپولیس است توانسته به قهرمانی هم برسد.

پرسپولیس باید قدر میانبر را خوب بداند، تاجیک ها یخ کردند!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: دیدگاه من روی بازی های جام حذفی مثل یک میان بر است که می تواند تیم ها را به خواسته های خود در کوتاه ترین زمان ممکن برساند. البته تیمی می تواند برترین نمایش خود را در حذفی داشته باشد که توانسته باشد در بازی های لیگ برتر به هماهنگی لازم رسیده باشد.

وی ادامه داد: پرسپولیس باید از میانبر قهرمانی استفاده کند و در این بازی ها هم جام قهرمانی را با آقای گل محمدی به دست آورد.

او در ادامه راجع به عدم استفاده از تاجیک ها به علت ابهام در مورد حضور قانونی آنها در بازی های پرسپولیس یادآور شد: من نمی داننم چه اتفاقی در یک جهت معین و قانونی می تواند بیفتد که بر همه پوشیده است. آقایان بگویند کجای کار ایراد دارد که خریدهای پرسپولیس پس از گذشته سه ماه هنوز هم نمی توانند بازی نمایند. تیمی که گفته می گردد بدهی های خودش را هم پرداخت نموده چه علتی دارد نتواند از بازیکنان خارجی استفاده کند. این دو بازیکن اینقدر بازی نکردند که یخ زدند! بهتر است هر چه زودتر تکلیف صفروف و هنانوف برای بازی با پیراهن پرسپولیس معین گردد تا با استرس کمتری تمرین نمایند و دچار آسیب دیدگی به علت فشار ناگهانی بازی نشوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرسپولیس باید قدر میانبر را خوب بداند، تاجیک ها یخ کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس باید قدر میانبر را خوب بداند، تاجیک ها یخ کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید