دیدنی های مجذوب کننده آندورا و جاذبه های توریستی این کشور کوچک

به گزارش وبلاگ رابا، آندورا از کشورهای کوچک اما مستقلی است که دارای دامنه هایی بسیار وسیع و زیبا است این کشور پر جاذبه امروزه به عنوان یک مقصد گردشگری شناخته می گردد و از جذابیت های زیادی برای گردشگران خود برخوردار است این کشور در کوه های پیرنه و در بخشی میان اسپانیا و فرانسه واقع شده است این کشور کوچک شهرهای مختلفی نیز دارد شهر آندورا لاولا از شهرهای بزرگ این کشور است و به عنوان مرکز رسمی آن شناخته می گردد. این کشور همانند دیگر کشورهای جهان دارای یک پیشینه تاریخی و فرهنگی است که از جهت های مختلفی دارای اهمیت می باشد هر یک از این ارزش های فرهنگی و تاریخی در این کشور نوعی امتیاز برای آن محسوب می شوند که می توانند آن را به یکی از جاذبه های توریستی این منطقه تبدیل نمایند. دیدنی های آندورا تنوع زیادی دارد این کشور دارای دره هایی وسیع و طبیعتی زیبا است بعلاوه این کشور با وجود جاذبه های تاریخی خود نیز ارزشمند می باشد جاذبه هایی همانند کلیسای سانتا کلومه که از بناهای تاریخی و قدیمی در این کشور است و به علت معماری خود مورد توجه قرار می گیرد.

دیدنی های مجذوب کننده آندورا و جاذبه های توریستی این کشور کوچک

تماشای های مهم کشور آندورا:

کشور آندورا با وجود جاذبه هایی که دارد می تواند یکی از منطقه ها دوست داشتنی و پر جاذبه در جهان باشد شما پیش از اینکه راهی سفر به این منطقه شوید باید اطلاعاتی را درباره این کشور به دست آورید اطلاعاتی همانند واحد پول این کشور که در معاملات مورد استفاده است و شما نیز باید از آن بهره ببرید. واحد پول رایج در این کشور یورو است بعلاوه باید بدانید که این کشور جزو کشورهای اتحادیه اروپایی نیست این کشور دارای شهرهای گوناگونی است از جمله شهرهای آن می توان به انکمپ، اسکالدز، سنت حولیا و … اشاره کرد هر یک از این شهرها می توانند مقصد شما توریستان و علاقه مندان باشند و باید توجه کنید که هر یک از این شهرها دارای جذابیت های توریستی خود می باشند.

موزه مینیاتورهای آندورا:

این موزه یکی از تماشای های واقع در کشور آندورا است این موزه یکی از مکان های فرهنگی با اهمیتی است که می تواندی از آن تماشا کنید و تجربه های ویژه ای را در سفر به این منطقه خواهید داشت این مکان سرگرمیی و تاریخی ویژه تمام سنین است و می تواند تجربیات ویژه ای برای شما داشته باشد. برای اینکه از این موزه بازدید کنید باید وقت آزاد داشته باشید تا به خوبی از جاذبه های آن تماشا کنید حداقل باید برای بازدید از این موزه 1 ساعت را سپری نموده باشد. در این موزه مجموعه ای از هنرهای کوچک وجود دارند هنر کوچک سازی که از طریق هنرمندان برجسته طراحی می شود بسیاری از این مجموعه های مینیاتوری از طریق ذره بین و یا میکروسکوپ قابل بازدید هستند اجسامی که در این موزه می بینید از طریق فلزات و کاغذ و چوب ساخته شده اند.

مرکز سرگرمیی بزرگ آندورا:

این مرکز سرگرمیی که در قلب آندورا واقع شده است دارای جذابیت های بسیار زیادی ست این مرکز سرگرمیی در شهر زیبای لاولا واقع شده است و یکی از بزرگ ترین مجموعه های سرگرمیی و آب گرم در اروپا است این مرکز سرگرمیی برجی هرمی و از جنس شیشه است که به شکل عجیب و شگفت انگیزی طراحی شده است و دارای جذابیت های بسیار زیادی است. این منطقه مساحت و وسعت بسیار زیادی دارد مساحت این مجموعه سرگرمیی 6000 متر مربع است این منطقه شامل بخش های گوناگونی است که از جمله آن ها می توان به حمام های هند، آبشار، روم، سنگ مرمر گرم و … اشاره کرد هر یک از این بخش ها دارای جذابیت های ویژه خود هستند. آب گرم این مجموعه دارای خواص معدنی و درمانی متعددی است و از این جهت بازدیدکنندگان آن بیمارانی اند که قصد درمان دارند.

شهر لس اسکالد:

از دیگر تماشای های زیبای آندورا می توان به شهر زیبای لس اسکالد اشاره کرد این شهر سرچشمه آب گرم های اروپایی و این کشور است قدمت این چشمه ها به دوران رومیان نیز باز می شود از دیگر جاذبه هایی که در این شهر وجود دارند می توان به موزه های تاریخی و فرهنگی اشاره کرد در این موزه ها مجموعه آثار ارزشمندی وجود دارند آثاری از معروف ترین مجسمه سازان و خرابه هایی از قلعه های قدیمی از مهم ترین جاذبه های تاریخی در این شهر هستند.

کلیسای سانته جون کاسلز:

برای بازدید از این کلیسا باید از روستای سانیلو عبور کنید این کلیسا در میان رشته کوه هایی مرتفع واقع شده است این کلیسا یکی از زیباترین کلیساهایی است که می توانید از آن ها تماشا کنید و سبک معماری آن رومینیکی است طراحی داخلی و بیرونی این بنا بسیار ارزشمند و زیبا است. نقاشی های زیبایی که در این بنا می بینید بسیار ارزشمند است و زیبایی آن را دو چندان نموده است. قدمت تاریخی این بنا به قرن 11 باز م

ی شود از مهم ترین امتیازات این بنا می توان به نوع معماری و سبک معماری آن اشاره کرد طراحی های مشبک کور و و گچ بری های این بنا که چهره های مسحی در آن طراحی شده است از امتیازات مهم این بنا است.

دره مدییو پرافیتا:

یکی از جاذبه های زیبا و تماشای که در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است این دره وسیع می باشد این منطقه به عنوان قلب اندورا نیز شناخته می شود و از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است دره یخچالی این منطقه دارای گونه های مهمی از گیاهان و پرندگان است و این منطقه یک پناهگاه بسیار ارزشمند است. شما امکان دارید تا در این دره امکان سرگرمی و گشت و گزار داشته باشید بعلاوه می توانید اسب سواری کنید.

کشور آندورا دارای جذابیت های بسیار زیادی است و به علت برخورداری از زیبایی های خود مورد توجه گردشگران زیادی است این کشور دارای دره های وسیع، چشم اندازهای طبیعی زیبا، مراتع سرسبز، کلیساهای تاریخی و موزه های قدیمی است که تماشا آن ها تجربه ای ویژه برای شما خواهد بود.

منبع: دیجیاتور

به "دیدنی های مجذوب کننده آندورا و جاذبه های توریستی این کشور کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های مجذوب کننده آندورا و جاذبه های توریستی این کشور کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید